8

24 4 7
                                    

Przybliżyliśmy się do siebie i pocałowaliśmy, nareszcie jakaś osoba która mnie rozumie. 
---------- po dwunastu minutach-----------------------------
Siedzimy razem oglądając w kinie jakiś film. Po obejrzeniu skierowaliśmy do domku w górach, usiedliśmy
Na swoim łóżku i patrzyliśmy w ekrany naszych telefonów.
-Hmm wiesz co? - powiedziałam
-hm?
-Adam mi napisał -Michał popatrzył na mnie zdziwiony -napisał że mam się w końcu nim interesować
-Eh daj już spokój z nim
-No...dobra
________po wyjedzie___________
Jedziemy do domku! Michał do siebie,a ja do siebie.
-Hej mamo wróciłam!
-Cześć córkuś !- moja rodzicielka przytuliła mnie co ja odzajemniłam.
-Opowiadaj wszystko jak było!-opowiadziałam jej wszystko od A do Z później poszłam się rozpakować. Weszłam na laptopa i włączyłam skype zadzwoniłam do Wiktorii (siostra Reziego)
-HEEJ!- prawie piskneła
-HEEEJ WICIA!- ja tak samo
-idziemy do galerii?
-Wiktoria jest 19:45! Dopiero przyjechałam chce odpocząć..jutro pójdziemy
-No okeeeej to do jutra pa
-papa kochana- i rozłączyła się poszłam o 21 zrobić wieczorną rutynę. Po niej poszłam spać.
___________RANO____________
Wstałam gwałtownie i wziełam ubrania. Ruszyłam do łazięki zrobiłam poranną rutynę i ruszyłam zjeść śniadanie. Po zjedzeniu zebrałam się i wyszłam ponieważ się umówiłam się z Wiką. Czekałam na nią z 10 minut.
-hej
-No heja - przytuliłyśmy się na przywitanie- cho ! -ciągnęła mnie w strone sklepu gdy nagle się zatrzymałam był tam Michał z jakąś dziewczyną trzymał ją w tali i....całował.
-Co za cwel...- powiedziała moja przyjaciółka zalałam się płaczem Wika mnie przytuliła. Poszłyśmy do H&M itp. Radośnie spędziłam z nią czas.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Pamięta ktoś jeszcze tą książkę?😨

Zaufaj mi #2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz