Merhaba canolar ben Risa. Sarı saçlarım ve mavi gözlerim var. Beni hiç arkadaşım yok. Çünkü herzaman tasiniyoruz. Benim ne annem ne babam nede kardeşim var. Ben teyzemle yaşıyorum. Tasindigimizi bile sabah odamda eşyalarım yok olunca anlıyorum. Çünkü teyzemle 1 kere bi konusmadim. Ama yine de gülümsüyorum. Yarın 16 yaşıma giriyorum. Ve çok değişik şeyler hissediyorum. Böyle sanki çok güçlüyüm gibi. Ben en nefret ettiğim şey ezilmek. Ve başkasının başkasını eziklemesi. Vede nedense çok iyi dövüşebilmem. Neyse azcık uyuycam yaa uykum geldi kız. Neyse sabah görüşürüz.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Sabah birisi beni dürttüyodu. Kim lan bu mal valla ağzına sicicam şimdi yaa
" Ne lan ne valla çarpcam şimdi He "
"Günaydın canım"
"T-t-teyze "
"Hadi kız kalk alışverişe gidiyoruz"
"Teyze neden bunca yıl benle konuşmadın ha?"
"Şimdi bunların sırası değil akşam herşeyi sana uzun uzun anlaticam hadi Risa kalk artık üstünü giyin ben dışarda bekliyorum. " dedi ve çıktı.
Tanrım bunlar gercekmi hiç benle konusmayan yüzüme bile bakmayan Teyzem benle alışverişe gitmek istiyor. Vay be neyse güzel giyelim demi. Üstüme siyah beyaz çizgili Tayt üstüne ise yarasa kol omuzları düşük siyah bır üst giydim altına siyah topuklu ayakkabı. Makyaj olarak eyeliner ve rimel ve Uçuk pembe Ruj ve siyah oje .Oha lan çok güzel olmuşum neyse teyzemi daha çok bekletmiyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ.
FantasyBütün türler VAMPIR KURTADAM CADI BUYUCU ELEMENTLER MELEK SIFACI VE MEDYOMLAR. BUNLARIN DÜŞMANI AVCILAR ........ VE BÜYÜK BIR SAVAŞ.