OKUL.

57 2 4
                                    

◆◆◆◇◆◆◆◆◆◆◇◆◆◆

Aaayy anam ayaklarım ölüyom ya neyse hee alışverişte ne yaptık. Kendime şort, t-short,  bikini, sandelet, kitap, gözlük,  vs. Birsürü şey aldım ama neden aldığımı bilmiyorum ama Teyzem benle çok önemli birsey konuscakmis o yüzden salona oturduk.

"Risa şimdi sana söyleyeceklerimi çok iyi dinle ve lafımi kesme " dedi

"Tamam"

"Bundan 500 yıl önce Cadılar Vampirler Kurtadamlar ve diger türlerin arası çok iyiymiş onların baş düşmanı Avcılar varmış avcilar bu türleri yok etmek için dünyaya gelmişler işte sonra bir savaş olmuş annen en iyi cadiymis ve hamileymis annen öleceğini biliyormuş o yüzden bütün türlerden yardım istemiş ve hepsi güçlerini birleştirdi ve annen seni doğurup bana verdi ve o savaşta öldü.  Sende çok büyük bir güç var. Bütün türlerin gücü sensin.  Mesela içinden onun acı çekmesini istersen acı çeker ve 4 elemente hukmedebilirsin. Ve o kolundaki işaret o senin özel olduğunu gösteriyor ve o bynundaki kolye o senin yüce olduğunu gösteriyor yani özel güç ülkesinin başı ama sen lütfen baş olma sadece sana saygı duysunlar tamam mı? Ve de bunca yıl senle konusmamamin sebebi her özel kişi 16 yaşından sonra biriyle konuşur beni affedebilicekmisin? " dedi suan çok kötü durumdayım ama çok önemli bir konu var BABAM.

"Tabiki seni affedicem senin yapabileceğin bişey yk sonuçta ama babam?" dedim birden yüzü düştü.

"Baban bir Avcı.  " dedi nee peki babam avciysa peki bende avcı olmam gerekmez mi? bu ne aq ya HÜLOĞĞĞ BEN NERELERE GIDEĞĞM. la bi sus merak ettim şimdi.  Tamam sustum iç ses kızma yağ neyse bakın bende bozukluk var ciddi ortamlarda mal oluyom Her zamanki halin mal. Sus kız.  Neyse benim şimdi çok ciddi olmam lazım öhöm öhöm

"Bi dk bi dk peki nasıl?"

Sanki çok önemli bişey soyliycekmis gibi uzun nefes aldı.

"Anlattığım gibi bir savaş olmuştu ama o zaman sen yoktun yani annen o zaman prensesti ve savaşa katilmiyodu. Ve o yüzden savaş olduğu gün kral yani deden annenin dışarı çıkmasına izin vermemiş ama annen çok sıkılmış o yüzden gizli gizli çıkmış ve orda çok yakışıklı birisinin  yaralı olduğunu görmüş ve güçlerini kullanarak bir ağaç ev icat etti ve babanı iyilestirdi.  Ve o gün birlikte oldular. Annen bir cadı prenses olduğu için 1 ay sonra sen dogmussun. Normalde Avcılar 3 ayda doğururlar. Baban ilk başlarda seni avcı zannettihi için bişey dememisti. Annene zaten onu bizden saniyordu.  Sonra  sen dounca baban herseyi anlamış ve aralarında çok kötü şeyler olmuş.  Sonraki gün avcilar onu bulmuş ve babanı götürmüşler.  Sonradan ise babanın Avcılar prensi olduğu ortaya çıktı. Birsure sana annen baktı.  Sonra senin için avcilar ve ozeller savaş açtı.  Sonra da seni bna verdiler. Şimdi senle neden alışverişe çıktım çünki özel güçler ülkesindeki okula gideceksin. "

Lan Oha lan bunları valla ceksen Harry Potter dan daha ünlü olurum yane. La sus mal   burda teyzen sana bsy anlatıyor.  Sen sus lan başlarım teyzeme Teyzem bile değil kadına bak. Ben iç sesimle cebelesirken teyzemenin (! ) yüzü düştü.

"Akıl okuyorum tatlım ve evet senin teyzen değilim ama seni çok seviyorum. " 

Uf ya şimdi be olayın şokuyla öyle dedim hem bunca sene bana bakmış.

"Ya teyzem canım aşkım tabiki sen enim en degerlimsin sen olmasan bene olmazdim. Babam beni kaçırırdı.  Sen bana yaşam verdin. S-sen benim herseyimsin. Lütfen bunlar bana çok zor geliyo.  O yüzen braz  zamana ihtiyacım var." Bunlari söylerken çok pis ağlıyordum ve benle Teyzem de ağlamaya başladı.  Ama ben onu gerçekten çok seviyorum.

"Tabiki bende seni çok seviyorum ama ayrilmamkz gerek çünkü seni güçlerini kullanman için güç okuluna gideceksin.  Ama unutma sen benim küçük yegenimsin. "

"Tamam ama ne zaman gidicem okula." Dedim çünkü ben çok merak ediyorum güçler imi kullanmayı.

"Tatlım yarım saat sonra araba geliyo o yüzden çabuk hazırla bavulunu."dedi  ama lan ben nasıl yapıcam lan neyse teyzeme tm diyip çıktım odamda ne var ne yoksa aldım yanıma . Aslında çok süslü biriyim.  O yüzden 7 tane valiz var 2 tanesi oda eşyaları 3 tanesi  giyisi 2 tane de ayakkabı ve bide sırt çantası.  Teyzemle beraber aşağı indirik ve teyzemle vedalaştım ve arabaya bindim. Tek bitane yer vardı oda siyah saçlı mavi gözlü kızın yanı. Kızın yanına oturdum ve arkadaşım olmasi gerek olduğu için direk konuşmaya başladım.

"Merhaba ben Risa "

"Merhaba bende Alex "

"Memnun oldum senin gücün ne ?"

"Ben melezim hem su elementi hemde büyücü peki sen ?"

Lan ben şimdi nasıl anlamam buldum lan . Kolye mi ve elimdeki şekilleri gösterdim ve kızın gözleri sanki 'Ben lezim ' demiş gibi açıldı.

"S-s-sen kehanet deki kizsin. Inanamiyorum e sen benle konuştun." Oha la nasılsa popiiyim.He He bende james Bondun kızı. He tm sus.

"Evet benle konuştun ve benm en ii arkadaşım artık sensin çünkü sana kanım çoook ısındı. " dediğimde nasıl yüzü güldü. Okula gelene kadar çok konuştuk ve kanki olduk. Çok seviym bu kızı ya.

"Oha kanka okula bak lan valla okulu sevmeye başlıcam. 'diyince güldü.

"Aynen kanka lan neyse gel Odamıza gidelim.  " diyince tabi ben bi kosuym bi kosuyom aklın hayalin durur

                 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Offf çok yoruldum ama oda süper oldu.  2 Tane yatak karşı karşıya ve yanlarında komidin.  2 büyük dolap yan yana ve dağılmış olan puflar tabi duvarlarda heryerde posterler. 

"Kanka ben bok yoruldum yatıyorum zaten öldüm topuklyla"

"Tamam kanka yat hadi iyi geceler tatlı rüyalar. "

'Iyi geceler "

GÜÇ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin