Sabah uyandığında icimindeki güç artmıştı. Ama ok mutluyum. Hemen duşa girdim. 1 saat sonra çıktığımda Alex uyanmisti. Hemen üzerime çiçekli kısa bustiyer ve krem rengi min etek altına ķahverengi topuklu giydim. Saçlarımı şu dalgası yaptım. Rimel eyeliner ve pembe Ruj ve vazgeçilmezim kahve oje. Alexle anahtari alıp çıktık. Okula geldiğimizde kalabalık vardı hemen oraya girdik.
" Sen şimdi akillandin herhalde benim üstüme kahve dökmek neymiş gördün herhalde. " dedi bir kız ellerinden şu çıkıyordu ve karşıdaki çocuğu ıslatıyordu. Ama en sevmediğim şeyi yapıyo insanlar ezmek.
" Eger o ellerini çocuktan cekmezsen olacaklara katlanmak zorunda kalırsın. " malesef bunu ben soylistim. Icimdeki güç ben sinirlendikce büyüyor. Kız arkasını döndü ve yuzunde alaycı bir gülümseme oldu. Hımm demek ne yaparım gorucez.
" Pekala sana ne yapacağımı gostericem ama öğle orası tam bahçeye gelip yapıcaz. Ve hepiniz bizi izliyceksiniz. " Oha lan bunları ben mi söyledim . Olum lan ne yapcam ben. Kızın alaycı gülümsemesi dahada artti.
" Tabiki ben kazaniçam o yüzden kabul ediyorum ogleye görüşürüz " dei ve gitti
♥♥♥♥♥♥.♥♥♥♥♥♥♥♥ ♡ ♥
Ve öğle yemeği zili çaldı. Alexle birlikte aşağı indik. Oha lan okulun müdürü bile gelmiş. Neyse hadi Risa yaparsın tabi ki. Yerlerimize geçtik ve başladı. Önce o bana suyla duvara kadar savurdu. Sonra ise dişlerini çıkardı. Hım demek melez ama şuan patliorum sinirden. Kendimi kontrol edemiyorum. Ve suan ben havadayim. Şuan gözlerimin kırmızı olduğunu biliyorum. Hava gücüne sahip olduğum için onu havaya kalirďim. Ateş gücüm ile saçlarını yaktim . Artık gücü kalmamıştı onu yere indirdim ve toprak gücüyle ellerini sarmasikla bağladım ve içimden sadece acı diye geçirdim ve yerde acı çekmeye başladı. Herkes bi anda yere çöktü ve selam verdiler. Artık benim kim olduğumu öğrendiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ.
FantasyBütün türler VAMPIR KURTADAM CADI BUYUCU ELEMENTLER MELEK SIFACI VE MEDYOMLAR. BUNLARIN DÜŞMANI AVCILAR ........ VE BÜYÜK BIR SAVAŞ.