(SELİN)
S: Aaa tahir nasılsın?
T: ıyi selin sen?
S: bende iyiyim. Diğer salona arkadaşımın nişanına gelmiştim. Dışarda seni gördüm de bir bakayım dedim. E sen burda ne yapıyorsun?
T:Bizimde kınamız vardı. Nefes gel hayatım.
Bak bu benim liseden arkadaşım Selin.
S: memenun oldum. Mutluluklar diliyorum.
N: bende memnun oldum. Saol. Ee hadi tahir gelsene.
T: Sonra görüşürüz selin. Bb.N: Tahir bak sana söylüyorum o kızla kesinlikle görüşmeyeceksin. Hiç gözüm tutmadı.
T:arkadaşım nefes. Iyi kız selin.
N: Ben söyleyeyim de. Birşey olursan bozuşuruz.Selinden
Demek evleneceksin tahir. Sence ben buna izin verirmiyim. O kızla evlenemeyeceksiniz. Çok yakında görüşürüz tahircim.
Yazardan
Kına bittikten sonra herkez evlerine dağıldı.
T: nefes seni evine bırakayım istersen yada istersen annenlerle git.
N: Yok ya sen beni bırak. Şimdi eve gidene kadar laf edecekler.
T:tamam hadi gel seni bırakayım.
N:görüşürüz asiye abla.
As:görüşürüz kuzum.
Mu: hadi asiyem gidelim.
As: tamm geliyorum ayıcık.Tahirin arabası
N: O Selini hic gözüm tutmadı tahir.
T:nefes sen hala ordamısın ya . Iyi kızdır selin.
N: çok iyi tanıyorsun selini galiba.
T: Evet ıyi tanıyorum.
N:derken?
T: eee L l liseden işte nefes.
N:Tmm öyle olsun.
T:hadi geldik. Yarın kahvaltıya gidelim.
N;tamm gideriz. Ararsın beni. Hadi görüşürüz.
T:görüşürüz nefesim.M:sonunda gelebildiniz nefes hanım. Bizim arabamız yok muydu?
N:var ama yanında geleceğim insan yoktu. Bilirsiniz ben tek başıma yolculuk yapmayı sevmem. Hadi iyi geceler.
M: söylediklerine dikkat et nefes hanım.
N: zaten söyleyeceklerimi seçerek söylüyorum.Yazardan
Nefes odasına çıkar.
Nefesten
Ne zamandan beri günlüğümü yazamamıştım bari yazayım.N: Sevgili Günlük
Bundan 1 hafta önce çok mutsuzdum. Zaten biliyorsun ki ben çoğunlukla mutsuzum. Babam beni hiç tanımadığım bir adamla evlendiriyordu. Hamde iş için ama sonradan ben o adama aşık oldum. Hemde çok. Ilk basta kendime bile söyleyememişken tahir bana aşkını itiraf etti. Benim kendi duygularımı anlayabilmem için çok büyük bir rolü var. Bugün kınam vardı. Çok güzeldi. Ama tahirin liseden arkadaşı geldi. Hiç gözüm tutmadı bunu tahire dememe rağmen tahir ıyi kızdır diyip kapatmaya çalıştı. Eğer yalan söylemişse ona olan güvenim azalacak ve güven kolay oluşmayan birşeydir. Inşallah yalan söylememişsindir tahir.
Yazıp çekmeceye koyup yattı.
Tahirden
Eve geldiğimde yangazlar bahçede oturuyorlardı. Onların yanına oturdum.T:yangazlar ben nefese bugün yalan söyledim. Ve çok pişmanım.
F:ne konuda abi.
T: lisede ki selin vardı ya. O geldi bugün nefes kim bu dedi ben ona liseden arkadaşımdı dedim.
M: abi nefes gerçekleri eğer öğrenirse çok kötü şeyler olur. Nefes hayatta seni affetmez. Bence gerçekleri nefese bir an önce anlatman lazım.
F: ikizime katılıyorum. Eğer başkasından öğrenirse kötü olur. Zaten senden ögrenincede büyük bir tepki verecek.
T:saolun yangazlar bunu bir an önce söylemem lazım nefese. Inşallah selin aramızı bozmak için nefese söylemez. Selini hepimiz biliyoruz. Hadi iyi geceler.
Yan: sanada abi.Tahir odasına gittiği zaman biraz daha düşünür ve yatar.
Sabah kalkar ve aşağı iner tahir çok dalgın gözüküyordu hemem asiye bunu gark etti.As:paşam neyin var?
T:birşey yok yenge?
As:var var anlat bakayım.
T:Ya bu selin vardı ya liseden hani.
As: Ayy o selin mi?
T:aynen o selin . O geldi dun kınada.
As: eyvah birşey dedi mi bari nefese?
T:yok daha söylemedi ama söyleyebilir her an. Neyse ben nefesle buluşucam kahvaltı edecez.
As:Tmm paşam selam soyle eltime.
T: aleyküm selam yengem. Hadi görüşürüz.T:alo nefes be çıkıyorum aşağı in sen.
N: tamm iniyorum.Nefes aşağı indi tahiri beklerken tanımadığı numaradan mesaj geldi. Mesajda ...
Tahirlerin sakladığı büyük sır ne?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.:)
Dün için bölüm atacaktım ama sınavlar ve sunumlar.😢☹
Belki bu akşam 1 bölüm daha atarım.