Au trecut mai bine de 8 zile ,iar Donnie inca nu a terminat ce zicea el ca face .
Donnie POV.
'Cred ca e gata.....dar simt ca lipseste ceva ! Ce as mai putea folosi pentru al invinge pe Shredder !'Era un ciocănit la usa laboratorului meu. (N/T) era in fata usi !
-Hei Donnie ,am auzit ca lucrezi la o mașinărie pentru al distruge pe Shredder si vream sa-ti spun daca pot sa te ajut ?! Eu m-am luptat cu Shredder ultima data si i-am gasit un loc in care il doare cand il lovesti ! Spune (N/T).
-Chiar !? Pai uite eu cred ca am terminat ...dar simt ca ceva lipsește. Poate poți să-mi spui noul lui punct slab! Poate ne va ajuta ! Spune Donnie.
-Uite....sub masca are o parte care acum ii lipsește ,o parte din obraz ! Pur si simplu trebuie sa gasim o cale să-i dam masca jos si să-l lovim acolo.....
-Usor de zis , greu de facut ! Cum crezi ca NOI am PUTEA să-i dam masca aia jos ! Zici ca e lipita cu super-glue acolo ! Nu cred ca o da jos nici cand doarme ! Nu avem cu........stai,STAI,avem cum .....AVEM CUM ! STIU GATA ! Parca lui nu-i place cand e atins de apă (A/N : Btw nu stiu de unde am scoso pasta ,daaar MERGE) GATA STIU CE LIPSESTE ! MULTUMESC (N/T) !
-Ok ....o sa plec acuma!
(N/T) POV.
-MULTUMESC (N/T) !striga Donnie si fata lui s-a luminat dintr-o data !
-Ok ....o sa plec acuma!
Am iesit pe usa si l-am vazut pe Leo si Ralph antrenanduse! M-am dus spre ei .
-Hei, cum merge antrenamentul !
-Hei , e ok ! Spune Leo.
Se pare ca Ralph nu te-a vazut din prima si era sa te loveasca cu armele lui .(am uitat cum se numeau,poate stiti voi )
-Scuze (N/T)......N-nu te-am vazut a-acolo ! Spune Ralph.
-Hei ,e ok nu am patit nimica .
-Dar puteam sa te ranesc grav acolo !
-Se mai intampla !
-O sa fiu mai atent data viitoare si poate o sa te feresti si mai bine (N/T) !
-EEEE......Antrenament bun.
Eu am plecat si i-am lasat să-și continue antrenamentul.
SPER CA MAI CITITI ACEASTA CARTE! CHIAR IMI PLACE SA O SCRIU !