Sosyal medyayı da çok iyi kullanan ve TIME dergisitarafından 'İnternetin En Etkili 25 'ismi'nden biri olarak seçilen grup, hemen hemen her röportaj ve ödül töreninde ARMY'.ye teşekkürü bor borç biliyor.Sözgelimi BTS , AMA öncesi kırmızı HALI'da , dinleyicilerine "Teşekkürler, bunu siz mümkün kıldınız" sözleriyle teşekkür etti.Grup, bir diğer röportajda da 'hayranlarının bu güne kadar yaptığı en çılgınca şeyler' sorulduğunda ARMY'lerden asla rahatsız olmadıklarını yineledi.
Kendileri gibi gençleri, gençlerin sorunlarını ve büyüme sancılarını anlatmaya çalışan BTS, ARMY'lerin de bu açıdan kendilerine ilham kaynağı olduğu görüşünde.Sözleri ve müzikleri kendilerine ait şarkılarında 'iyi bir ev ve araba, mutluluk demek mi?' diye soran,' Büyük ev, büyük arabalar, büyük yüzükler istiyorum/ Ama aslında hiç büyük bir hayalim yok' eleştirisi yönelten ve ' Sürekli biriktirirsen bir gün hepsi bişa gider/ Endişelenmeyi bırek ve harekete geç' diyen grubun kısa film tadındaki 'SPRİNG DAY' ve 'BLOOD SWEAT & TEARS' şarkısının kliplerine de ayrı nir parantez açmak gerekiyor.
Blood sweat and tears klibinde,Alman yazar Herman Hesse'nin 'Demian' kitabına selam çıkan BTS , müzik ve dansla birlikte nasıl bir dönüşüm geçirdiklerini hayranlarına anlatmaya çalışıyor.İnşallah beğenirsiniz.
sizi çok SEVİYORUM