JUNGKOOK V-LİVE YAYINI

82 6 1
                                    

JK : Provalar sırasında endişeli değildim, fakat bugünkü şov ünlü bir şov olduğundan, canlı performans sırasında endişelendim. Ama şuan rahatlamış hissediyorum. Size gerçekten teşekkür etmek istedim, bu yüzden bir yayın açtım. SNL'den bir hediye aldım ve açıyordum. Telefonu ayarlamaya çalışırken yanlışlıkla yayını başlattım ve bu yüzden hazırlıksız başladım. Şarjlı diş fırçası, parfüm, cilt yağı, göz damlası, puri, bu ne ? Ne olduğunu bilmiyorum ama maske olmalı. Yorumları okuyalım mı ? En hızlı MV rekorunu duydum!  ( eğiliyor ) ARMY'ler gerçekten benim hayatımın zemini. Üzerinde olduğum yolu yaratıyorsunuz. Benim yol yapıcılarımsınız. Herşeyim olduğunuzu biliyorsunuz değil mi ? ARMY'ler benim herşeyim. Son günlerde çok sıkı İngilizce çalışıyorum. Kelime ezberliyorum. SNL'den önce bir röportaj yaptık ve İngilizcesi iyi olduğundan RapMon Hyung çok çalıştı. Eğer bu şekilde devamlı çalışmaya devam edersem 1 yıl içinde Hyung'a yardım edebilirim. Bugün röportaj sırasında RM'in ve röportajcını ne söylediğini anlayabiliyordum, bu yüzden çok havalıydı. Sıkı çalışacağım. Henüz yemek yemedim. Sinirlerim henüz yatışmadığından yemek yemedim, daha sonra yiyeceğim. Hala sıkı bir egzersiz yapıyorum. Vücudumu çalıştırmayı ve karın kası yapmayı seviyorum. Neden karın kası egzersizleri yaparken boynum acıyor? Ne zaman yapsam sesimi kaybediyorum. ( Bebek olduğunu söyleyen bir yorum okuyor ) ben bebek değilim. Dürüst olmak gerekirse, doğal saç rengimi seviyorum. Ama eğer ARMY'ler istiyorsa, yorumları okuyabilir, bana uyacak rengi düşünebilir ve şirkete bu rengi denemek istediğimi söyleyebilirim. Dürüst olacağım, öylece oturup yorumlarınızı okumak çok eğlenceli. Söylemek istediğiniz her şeyi söyleyin, millet! Muhtemelen şimdi uyuması gereken, çalışan veya ders çalışan kişiler var. Umarım gününüz güzel biter, umarım mutlu bir gün olmuştur. Şimdi gidiyorum. Saçımı %0 su kalana dek kurutacağım. Bugün çok çalıştınız ve gerçekten mutluyum.







BTS HAKKINDA HER ŞEY [ ARA VERİLDİ ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin