4

22 6 3
                                    

  Nikolas

Nespal jsem. Čekal jsem na vhodnou příležitost jak ho pozorovat a být nenápadný. Spíš to bylo tak že jsem usínal a pak dostal tenhle nápad.                                                                                                            Teď mu hledím do očí. Mám z něj docela strach. Vypadá čím dál tím víc jako stín a přijde mi že se mu bělmo barví do černa. panenky mu mizí,pleť bělá. A já si připadám jako kořist...

 Daniel                                                                                                                                                                                           Vidím úplně čistě jako za dne. To znamená,že mé oči mají černou barvu. Sleduju ho a pomalu k němu kráčím jako kočka. jsem si vědom, že jdu porušit pravidlo a že mě stihne bolestivý trest.,,Měl jsi držet pryč ode mě..." Ten výraz jeho očí. Strach.,,Zkus utéct možná se zachráníš..." zašeptám mu do ucha. Couvne a spadne ne prdel. Kouká na mě zespoda. Psycho se zasměju .,,Utíkáš jako by ti šlo o život."Bojí se. Má strach ale neutíká. nesnaží se utéct. nekřičí. Nevolá o pomoc.,, Ty-ty jsi démon..." užasle na mě hledí se strachem v očích.,,Proč neutíkáš?! Proč nekřičíš?!" Vytahnu dýku a přiložim mu jí ke krku.,,Proč nekřičíš když můžeš?!" přitlačím dýkou proti jeho krku. Ve vzduchu je cítit krev, která se line  z rány na jeho krku. Přitlačím ho k zemi aby ležel na zádec a hlavu měl tak aby jsem se pohodlně dostal k ráně na krku. Začnu slízávat krev. pode mnou se ozve zavzdychání. Zavzdychání?! /On zavzdychal?!\

Nikolas

Využil jsem svého zavzdychání, které ho muselo rozhodit. Vytáhl jsem dýku a vrazil mu jí do břicha. Odstrčil jsem ho stranou a co nejrychleji se zvedl. Ušklíbl se a začal se hrdelně smát. Podpíral se jednou rukou a druhou se držel za ránu, kde má zabodnutou dýku. Jeho celá ruka byla od krve. Krev neměla barvu karmínu ne byla to karmínová s prázdou černotou. Pomalu jsem couval od něj a nespouštěl ho z očí.                                                                                                                        Přál jsem si je jedno,aby vykrvácel a umřel. Stejně jako to udělal mojí sestře.                                          Couval jsem pryč nespouštějíc ho z očí. Usmíval se a smál. Byl to příšerný zvuk jako by něco ostrého přejíždělo po mramorové podlaze.                                                                                                                   Utekl jsem smrti. Přežil jsem a ,,pomstil" svou sestru.                                                                                         Nikomu jsem o tom neřekl. O Danielovi jsem už nikdy neslyšel ani ho už nikdy neviděl. Možná tu noc umřel možná přežil a odešel a teď zabíjí jinde.

 Daniel

Usmál jsem se když odešel.,,Děkuju ti Nikolasi." špitnu si pro sebe.,,Zase budu normální jako ty..."

                                                                                         Konec

                                                                                            ***

Nikolas

Za našimi zády se ozvalo tleskání a pískání. Políbil jsem Daniela na tvář.,,Myslím že se jim to líbí." uchechtnu se.,,Myslíš?"uchechtne se taky.,,Ne, já to vím.                                                                                    Jsme na premiéře našeho prvního společného filmu, ve kterém sme si zahráli dvě hlavní role.         Jednohodinový hororový film.,,Myslím že se nám to podařilo."    ,,Já si to myslim taky." usmějem se na sebe a ruku v ruce sledujeme titulky filmu...


AAAAAAAAAAAA KONEC XD

Ahoj! Dopsala sem to ano je to konec další kapči už nebudou. já vím všichni pláčete. velice krátké sama se omu divím že se mi to takhle podařilo. kdo je překvapený tím že sem z toho udělala film? napište mi to do komentářů. samozřejmě nepohrdnu hvězdičkou.

PS: kdo chce 15+?

Vaše AFL❤

Muž ze stínů a krve-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat