[...]
"Και δηλαδή θα γυρίσεις στην περιοδεία μετά από εδώ;" .."ναι τώρα καλοκαίρι μόνο αυτό θα κάνω" .."κρίμα όμως" ..Γιατί δε κρατάω το στόμα μου κλειστό μια φορά; Γυρνάει να με κοιτάξει. Βρες τρύπα να κρυφτείς ηλίθια. Μου σκάει ένα χαμόγελο. Γαμιέσαι Κώστα. "Για σενα ήρθα" ..τι στο πούτσο λες καλό μου; .."Ορίστε;" .."Ναι, μου έχεις λείψει".. "Ε;" γελάει. "Γιατί γελάς;" καταφέρνω να ρωτήσω. "Γιατί θα νομίζεις ότι θέλω να σε πηδήξω" .."Έχεις πιει;" .."Εσύ έχεις πιει" .."Δεν θες να με πηδήξεις;" βούλωνε επιτέλους. Μιλάει το ποτό ή μάλλον τα θέλω μου. Πολύ χειρότερο. "Θέλω" .."Τότε;" .. δςν προλαβαίνω να τελειώσω τη σκέψη μου, αφού έχει ήδη κολλήσει τα χείλη μου πάνω στα δικά του. Γαμιέσαι Κώστα. Πάλι. Ανοίγω το στόμα μου ώστε να δώσω πρόσβαση στη γλώσσα του. Ανεβαίνει πάνω μου καθώς είμαι ξαπλωμένη στην άμμο. Το αριστερό του χέρι βρίσκεται στο λαιμό μου και το δεξί εξερευνά όλη εκείνη την πλευρά μου. Ξεκινάει το χάδι του από την ραχοκοκκαλιά μου, συνεχίζει στο πλάι του κορμιού μου, φτάνοντας πάνω από το μπραζιλ μου. Το τραβάει ελαφρά στο πλάι, στέλνοντας μου ένα ρίγος. Έχω ανατριχιάσει ολόκληρη. Τι μου κάνει γαμωτο; ..το χέρι του φτάνει στην περιοχή μου και την χαϊδεύει πάνω από το μαγιό μου, καθώς συνεχίζει να με φιλάει.
Κατεβαίνει στο σαγόνι και έπειτα στο λαιμό μου. Μου δαγκώνει το λοβό του αυτιού μου και έχω πλέον καυλώσει για τα καλά. Πάρε με. Τώρα. Σηκώνει ελαφρά το κεφάλι του και του πιπιλάω το λαιμό. Θέλω να κατέβω πιο κάτω, γι' αυτό τον σπρώχνω από πάνω μου και τον καβαλάω. Είναι τόσο ερεθισμένος. Τον φιλάω κατά μήκος του θώρακα του, φτάνοντας χαμηλά κάτω από τον αφαλό του. Σηκώνω ελαφρά το μαγιό και γλύφω το σημείο εκείνο. Έχει γύρει το κεφάλι του πίσω. Σηκώνει το κορμί του έτσι ώστε να μπορέσω να κατεβάσω το μαγιό του. Τι περίμενα; Μεγάλος και ερεθισμένος. Ανεβαίνω πάλι ψηλά για να τον βασανίσω. Ακουμπώντας το πέος του. Τότε το παίρνω απόφαση να κατέβω χαμηλά και πιάνω το πέος του στα χέρια μου, κάνοντας κυκλικές κινήσεις. Γλύφω το πάνω μέρος και μπορώ να ορκιστώ πως έτρεμε για μια στιγμή. Το λατρεύω αυτό. Λατρεύω να τον βλέπω να βασανίζεται κάτω από το άγγιγμα μου. Να με θέλει όσο και εγώ. Τον βάζω πιο βαθιά στο στόμα μου, προσέχοντας να μην ακουμπήσουν τα δόντια μου. Να κάτι που θυμάμαι. Με σταματάει. Μα ήμουν σίγουρη ότι το έκανα καλά. "Πάμε στο ξενοδοχείο, στο δωμάτιο μου" λέει.. "Όχι." του αποκρίνομαι κατευθείαν. Γελάει και πέφτει ξανά πίσω. Συνεχίζω αυτό που έκανα χωρίς να χάσω δευτερόλεπτο. Πόση απελπισία πια; Αλλά όταν πρόκειται για αυτόν, χάνω τη λογική μου. Πάντα όταν βρισκόμουν γύρω του, έτσι ήμουν. Υγρή και τόσο έτοιμη για αυτόν, χωρίς σκέψη. Μιλάγαμε ναι, δεν ήξερα ότι θα με έβλεπε ποτέ παραπέρα από ότι φιλικά. Σκάσε επιτέλους. Σταματάω να λύνω το κυπριακό στο μυαλό μου και αφήνομαι στη στιγμή. Μετά από λίγο τελειώνει, έχω προλάβει να τον βγάλω από το στόμα μου, με αποτέλεσμα να τελειώσει πάνω στο στέρνο και στο στήθος μου. Ξέρω ότι νιώθει άβολα για αυτό. "Συγγνώμη εγώ δεν.. δεν ήθελα να σου λερώσω το μαγιό" ..πως να μιλήσεις και με την καύλα και εσύ. Σκέφτομαι. "Δεν πειράζει, μπορώ απλά να το βγάλω".. λέω και το εννοώ. Με κοιτάει τόσο πονηρά και χαμογελάει. "Τι με κοιτάς, μόνη μου θα τα κάνω όλα;" έχει στατίσει. Μάλλον και εγώ. Μα τι λέω τελοσπάντων; Οι καύλες και τα ποτά. Και ο Κώστας. Κυρίως αυτό. Με βάζει να κάτσω πάνω του, με τα πόδια μου δεξιά και αριστερά από τη μέση του. Κάθομαι πάνω στο πέος του και προσπαθώ να τρίβομαι όσο περισσότερο μπορώ πάνω σε αυτό. Με αγκαλιάζει χαμηλά στη μέση και μου φιλάει το σημείο ανάμεσα στο στήθος. Τραβάει το κορδόνι από το μαγιό μου, με αποτέλεσμα να πέσει κάτω. Ξεκινάει να με γλύφει στο στήθος και ορκίζομαι πως αν δεν μπορώ να παρομοιάσω τον εαυτό μου με τον Νιαγάρα στην Έδεσσα, τουλάχιστον την έχω. Μου χουφτώνει τον κώλο με αποτέλεσμα να ανασηκώνομαι από πάνω του και να ερεθίζεται περισσότερο. Βάζει τα χέρια του μέσα από το κάτω μέρος του μαγιού μου και προχωράει πιο κάτω. Εισχωρεί ένα δάχτυλο μέσα μου και απελευθερώνω έναν αναστεναγμό ευχαρίστησης. Συνεχίζει μέχρι τα δάχτυλα να γίνουν 3. Έχω αρχίσει και τρέμω. "Κώστα.." .."Μμ.." ..Θα τελειώσω".. "Τώρα θα αρχίσει μωρό μου" ..απαντάει, με κρατάει προσεκτικά και με αφήνει ξαπλωμένη στην άμμο, ανοίγοντας μου τα πόδια και μπαίνοντας ανάμεσα. Με φιλάει χαμηλά πάνω στην περιοχή μου. Είμαι σίγουρη πως αυτό είναι αντίποινα. Γαμιέσαι. Κάνει κυκλικές κινήσεις στην κλειτορίδα μου και ανά διαστήματα σχηματίζει με τη γλώσσα του τη γραμμή που υπάρχει. Εισχορώντας τη γλώσσα του μέσα μου. Γαμώτο Κώστα. Απλά μπες μέσα μου. "Θέλω τώρα" .."Τι θες;" ..λέει χαμογελώντας. Ω ναι. Ξέρει πολύ καλά τι θέλω. Γαμημένε εγωισμούλη θα το ακούσεις. "Σε θέλω μέσα μου. Τώρα." ..λέω κάνοντας μια παύση. Χαίρομαι όταν με ακούει και ανεβαίνει να με φιλήσει. Απογοητεύομαι όταν μου ξαναβάζει δάχτυλο. Θέλει να με πεθαίνει έτσι; Το βγάζει και το γλύφει. Έχω σαστίσει και χωρίς να προλάβω να ολοκληρώσω τις σκέψεις μου, έχει μπει ήδη μέσα μου. Μπαινοβγαίνει γρήγορα μέσα μου και νομίζω πως θα μου τελειώσει η ανάσα. Χαλαρώνει όταν κοντεύει να τελειώσει. Αλλά βαθαίνει, με αποτέλεσμα να τελειώνω δευτερόλεπτα πριν από εκείνον. Τα πόδια μου τρέμουν και εκείνος σκύβει για να με φιλήσει στο εσωτερικό του μοιρού μου. Η αδυναμία μου. Λατρεύω τόσο να μου το κάνουν αυτό. "Πάντως όντως μου είχες λείψει" ..λέει αργότερα. "Όχι μόνο έτσι όμως".. λέει και δείχνει το γυμνό μου σώμα. Γελάω και γελάει και εκείνος. Πως γίνεται να είναι τόσο καύλας και γλυκός μαζί ταυτόχρονα; ..Έμεινα εκεί να κοιτάω πόσο όμορφος είναι..
YOU ARE READING
Wet Skin
Short StoryOne shot, enjoy! ❤ Σχολιάστε και πατήστε το αστεράκι. All the love, -Sof