Kto by mal záujem robiť tie hodiny tanca?,, spýtala sa Maka a v ten moment sa všetci otočili na Sarah. Sarah zdvihla pohľad od papierov "Mám to robiť ja?,, nechápavo sa opýtala.
"Áno,, odpovedali všetci zborovo
"Sarah keďže vieme že ťa tanec veľmi baví máš skvelú možnosť ukázať svoj talent,, podporuje ju Lena. Sarah začne zaváhať.
"Ale čo keď sa to ostatným nebude páčiť?,, opýta sa so strachom v hlase.
"Sarah veď ti to ide skvelo a budeš mat oveľa viacej možností,, vysvetľuje jej Chaeri.
No tak dobre,, usmeje sa Sarah na všetkých.
"Som rada že si to neodmietla,, povie jej Maka.
"Veď rodinu nenechám v úzkych,, usmeje sa Sarah na Maku.
"Inak ešte jedna otázka,, povie Sarah zamyslene.
"Počúvame,, povie Hobi
"Máme na to priestory?,,opýta sa pohotovo Sarah
"Podľa mňa niečo nájdeme, predsa len je tu jedna nevyužitá miestnosť" povie Lena kľudným hlasom.
"Presne, tu miestnosť vylepšíme a bude to úžasné!" s nadšením povie Maka.
"Ale....asi by sme mali nájsť ďalšieho čašníka pretože neviem ci to sama zvládnem" povie Lena trosku tichšie."Hej pravda mali by sme ti niekoho nájsť hmmm" zamysli sa Maka.
Nepoznáte niekoho?
"No mal by som niekoho" zamysli sa Hobi.
"Koho?" spýta sa so záujmom Lena.
"Môjho veľmi dobrého kamaráta Jungkooka, určite ho nepoznáte ale je veľmi milý a hlavne zlatý. Ak si spravne pamätám tak hľadal prácu takže by som mu zavolal a asi hneď aj príde." Hobi sa na nich usmeje, vyberie si mobil a odíde do inej miestnosti aby sa dohodol s Jeonom.
"Dúfam ze to zoberie pretože nemáme čas na hľadanie pracovníkov" povie Maka no v tom už príde Hobi vysmiaty od ucha k uchu.
"Zobral to a je na ceste sem!" zapiští a usmeje sa.°°°
"Hobi som tu,, zakričí zadýchaný Jungkook. Hobi vybehne spoza baru a hneď do objíme
'' Všetci sa na teba už tešili tak idem po nich,, rýchlo povie Hobi a bez váhania sa rozbehne do kancelárie kde je Maka
" Je tu,, povie takmer nezrozumiteľne Hobi.
"Kto je tu?,,
" Veď predsa nový čašník zavolaj každého čaká dôležité v bare,,
"Dobre ďakujem Hobi môžeš ísť k nemu a môžeš mu porozprávať o o tom ako to tu funguje a tak ďakujem,,
" Áno idem,, odíde hneď za Kookom. O chvíľu sa všetci zídu v bare. Kook len sedí na barovej stoličke a rozmýšľa s kým bude čašník.
"Tak ja som Makarena skrátene Maka a som majiteľkou hotela, bola by som velice rada kebyže sem nastúpiš pretože potrebujeme ďalšieho čašníka tuto ku Lene pretože sama to asi nezvládne" milo sa usmeje.
"Veľmi rad vám tu budem pomáhať takže áno beriem toto miesto a aby som sa predstavil tak som Jeon Jungkook, stačí Kook, je mi 21 a som rad ze som vás spoznal" Jungkook sa zasmeje a čaká kým sa mu predstavia ostatne.
"Tak ahoj ja som Lena a budem tvoja kolegyňa, je mi 15 a chcem ti povedať ze si veľmi rozkošný" milo sa usmeje na Kookieho.
"No ja som Sarah, mam 16 v tomto hoteli mám na starosti financie a hodiny tanca rada ta spoznávam Kook" povie Sarah veľmi milo.
"Mňa už poznáš takže ja ti nič hovoriť nemusím!" zachichotá sa Hobi.
" Ja som Chaeri a robím recepčnú a aj upratujem " milo sa usmeje dievčina.
"Výborne už sme sa predstavili tak sup sup do prace aby sme všetko stíhali" zavelí Maka.
"Pod Kook ukážem ti kde máš zásteru" milo sa usmeje Lena. Kook sa usmeje späť a vyberie sa za Lenou.
"Môžem ťa volať Kookie? viac mi to tak sedí" spýta sa potichu mala blondínka.
"Jasne ze áno" zasmeje sa hnedovlások "ako ťa mám volať ja?"
"Hmmm ako len chceš. Väčšina ludi mi hovori Lena alebo len Len ale mne je to tak jedno" mykne plecom Lena a zasmeje sa.
"Tak ti vymyslím nejakú prezývku hmmmm" zamysli sa kook a dá si zásteru "ešte si rozmyslím ako ta budem volať pretože teraz mi nič nenapadá" zasmeje sa.
"Okej tak pod za chvíľu prídu ľudia a musíme predsa obsluhovať" blondínka sa jemne usmeje a spolu s Kookom sa vyberú ku stolom kde by mali byt zákazníci.°°°
Sarah sa vyberie do miestnosti kde bude dávať hodiny tanca. Keď vstúpila do vnútra začala si to tam obzerať .
"Hmmm chcelo by to tu trocha vylepšiť a prerobiť,, povie si pre seba po tichu a hneď sa pustí do práce . Keď všetko dokončila obzrela si svoju prácu a spokojne sa nad ňou usmiala .
V tom sa vrúti do tanečnej sály Chaeri.
"Wooooooow je to nádherné.,, povie a ukáže na maľbu na stene.
"To si spravila ty?,, šokovane sa opýta
"Áno len dúfam, že sa to bude ostatným páčiť,, povie a jemne sa usmeje. "No tak fajn dosť bolo zábavy späť do kancelárie za stôl,, povie usmeje sa na Chaeri a odíde. Chaeri sa spamätá a tiež ide tam kde je jej miesto . Za pult na recepciu .
maryskaxoxo b97000 happy_mochi_child používateľa
ESTÁS LEYENDO
SUNNY PARADISE
Fanfic... Hotel, ktorý potrebuje peniaze. A personál, ktorý sa zmení na ship lingvistiky team. Toto bude nezabudnuteľné leto