Del 4

324 10 0
                                    

*Framme i det nye huset*

Der står pappa utenfor huset og tar oss i mot.

"Hei, pappa" sier jeg og gir han en klem.

"hei, jenta mi. hadde dere en fin flytur?"

"Det kan man si!" Sier Astrid og dulter meg i skuldra og ler.

Vi går inn på rommet mitt.

"Ååh! så sykt fint det var her!" sa Astrid med en forelsket stemme.

Rommet hadde hvite vegger og var veldig stort. det hadde store vinduer så man kunne se den fine utsikten mot byen. Pappa hadde kjøpt en kingsize seng så det var plass til hele tre stykker.

Vi pakker ut klærne våre og går deretter ned på kjøkkenet for å spise litt. Alt her var ganske stort og åpent.

"Mamma? kan jeg og Astrid dra in til sentrum og se litt?"

"Ja, jeg kan kjøre dere fordi jeg skal inn til sentrum selv og kjøpe litt ting osv.."

Jeg har på meg hvite lave converse og en tight lys blå dongeri bukse fra dr.denim og som over del har jeg på en hvit halvarmet pemplum genser med blonder. Astrid hadde på mørke blå Toms og en søt sommerkjole med blomstermønser og hadde i hestehale.

"Da drar vi!" roper mamma opp til oss. Vi satt på rommet og sminket oss.

"Vi kommer nå!" roper jeg tilbake og vi går ned trappen og ut døren.

*FRAMME I BYEN*

"Ok, men da ses vi her om tre timer ok jenter?"

"Ja!" sier vi i kor mens vi begynner å gå mot en klesbutikk som heter Tessie.

* 1 og 1/2 time senere*

Vi sitter på starbucks og drikker iskaffe og Astrid har en salat mens jeg har en sandwich.

Så ser vi hvem som kommer inn.

Oscar og Felix! De ser oss og begynner og gå mot oss. jeg kunne høre at de hvisket navnene våre og noe annet som jeg ikke hørte mens de gikk bort til oss.

"Hei, norske fine jenter!" kom det fra Felix. aw han er så søt!

Vi ler litt

"Hei, dere!" sier jeg og smiler.

"Kan vi sitte med dere?" spør Oscar

"Ja, så klart!" sier Astrid mens hun stirrer inn i de fine blå øynene til oscar.

De går og bestiller drikkene sine og så kommer de tilbake. Felix har en green ice tea mens Oscar har en mocca Iskaffe.

"Så, har dere flyttet hit?"

"Ja, eller jeg har men Astrid skal bare være her i sommerferien."

"Åå, hvordan skole skal du begynne på?"

" Svenson"

"Serriøst? der skal jeg og starte, jeg begynner på ny skole!" sier Felix

"Åå så kult, da kjenner jeg hvertfall noen!"

"Ja og Oscar går der også." sier Felix og dulter Oscar i armen. Oscar ser helt oppslukt ut i iskaffen sin. Han vil ikke se opp. " dude, hva skjera?" spør Felix Oscar. "Der er Celine.." Og kaster på hodet i retningen hun er. "åååja.."

"Hvem er det!?!?" spør Astrid. hun virket litt desperat etter å vite.

Det tar litt tid før han svarer. Felix sitter og ler. jeg og Astrid venter i spenning..

"Det er eksen min. hun er en crazy dame som bare ville ha meg for at jeg er i The Fooo..."

Vi ler litt men vi skjønner at han er serriøs så vi stopper.

"FUCK, hun merket oss..!" hviskeroper han til oss.

"Lat som dere ikke ser henne."

Men det var for sent. hun er på vei mot oss.

Forever? Forever.Where stories live. Discover now