kafedeki prensim

40 1 0
                                    

an ve em ile bir kahve içmeye gidiyoruz.Okulun yanındaki herzamanki kafemize. İçeri girdik ve bir masaya oturduk.Bir suffle sipariş etmek için elimi havAya kaldırim.Mutfağın kapısı açıldı ve garson geldi.Aman Allahım!Bu ne yakışiklıliktı böyle. Adı neydi acaba?Kalbim

neden böyle çarpıyordu.

Alex

vay canına!Bu kız çok güzeldi.Daha önce cçıktığım kızlara hiç benzemiyordu. Acaba benim gibi orta derecedemi yoksa oda diğerleri gibi zengin bir zübbe mi?   Ama çok guüzel o kesin.Acaba benden hoşlandımı ? .Aklımda bir sürü soru işareti var.

jennıfer

Karşımda ydı ve gözlerime bakıyordu. Beni seviyor mu ?

Neden hiç birşey bilmiyorumki? An sessizligi bozdu ve " bir suffle "dedi. O an sinirlendim ve istemeden gözlerimi ayırıp " evet " dedim. O da " Tamam " diyip cevap verdi. Vay canına tamam demesi  bile harika ! nasıl bu kadar  tatlı konuşuyordu. Birden aklım başıma geldi . Bu aşk mıydı?Yoksa Bir anlık heves mi? hevesti tabi ki aşk diye bir şey yoktu.  Ama  bağlanabilirdim. Ne diyorum ben? Bağlanmak ta ne? Hemen dışarı çıktım. Kızlarda ayağa kalkmıştıki oturmalarini söleyip eve yürmeye karar verdim.Hayatımda ilk defa yürüyecektim ve kafam karışmıştı.

alex

nereye gitti birden ? beni görünce midesi bulaanmış kaçmıştı heralde. üzüldüm hemde çok .İzin alıp çıktım. Ve sahile doğru yürüdüm .  Bir banka oturdum .  birden yan bankta onu gôrdüm  . Acaba beni görmüşmüydü?.

kafedeki aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin