I.

22 1 1
                                    

Ahojte som Emília ale každý ma volá Lia takže som Lia. Úplne nudné dievča s pár kamarátkami. Nemala som žiadnu vážnu známosť. A skoro som zabudla mám aj psíka Mia a e to Jack Russel.

Ja:

Ja:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1.deň v škole
Po úplne super prázdninách zase škola. Strašné!!!! Jedine na čo som sa tešila bola moja kamarátka Peťa.

Peťa:

    Hneď ako som vošla do triedy uvidela som nového žiaka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

    Hneď ako som vošla do triedy uvidela som nového žiaka. Mal krásnu postavu a hnedé vlasy. Volal sa  Martin ale každý ho volal Maťo. Aj Peti sa hneď zapáčil.

Ja- vyďíš ho? Však je pekný??
Peťa- aaa...bože je nádherný ako sa volá?

Vedľa dievča nás počula a povedala Maťo.

Peťa- ach...aké krásne meno ,Maťo♥♥♥

Peťa za ním išla no ja nie. Prvá hodina bola Fyzika. Zmenili sa nám učitela takže som zvedavá kto nás bude učiť.     
Zo zadnej lavice som počula smiech. Otočila som sa a uvidela Peťu ako sa „zoznamuje" ( všetci vieme že ho balí ) s Maťom. Prišla ku mňe a povedala : Ten Maťo je zábavný a milý.

Na Fyzike sme  sedeli spolu. Všimla som si ako po mne Maťo pokukuje. Po hodine podišiel ku mne a spýtal sa ako sa volám a ja nato kým som sa vikoktala: Emília ale volajú ma Lia. Ok, máš krásne meno. Ja sa volám...prerušila som ho  ...Voláš sa Maťo, ja viem.

Ááá nová fanúšička.
Zabúdaj!(kretén)
Nechcel som ťa uraziť a odišiel.

Deň šiel strašne pomali. Už sme mali poslednú hodinu. Bola to občianska. Učiteľka prišla do triedy a povedala že si máme zobrať papier a napísať i naň meno. Netusila som čo s tími papierikmi budeme robiť ale uvidím. Už som to pochopila. Zobrala krabičku a pozbierala papieriky. Na konci zamiešala a mali sme si losovať.

Peťa sa modlila aby si vylosova Maťa.
Ja som sa modlila aby som si nevitiahla Maťa.
Prvá išla Cecília a vybrala si Adama. Nič moc
Ďalej išla Lenka a vylosovala si Jana.
Čo je to prekliate že sú samé dievčatá s chlapcami pardón idiotmi?
Išla Peťa. Dosť dlho si losovala ale nakoniec si už vybrala bol to Jakub.
Teraz idem ja. Nechcela som aby to bol Maťo a on to nakoniec bol.

Sadli sme si tak ako sme si vylosovali. Vôbec sa mi to nepáčilo. Cez hodinu do mňa niekto hodil papierik. Otvorila som ho až cez prestávku. Peťa vedľa mňa skackala nadšením no ja som sa viac bála. Pomalički som ho roztvárala.

Ahoj si pekná a milá
tvoje oči sú ako obloha
a peri ako obláčik.

Tak mi napíš na Insta!♥♥♥
Looolboy002

Od ....

Konečne som prišla domov. Hneď som išla na insta a zasala som si Looolboy002. Vyhodilo mi to pekné fotky chalana.
Napísala som mu:

Ahoj kto si???

Poznáš  ma.
A ahoj.

Más cool fotky.

Díki.

Si pekná vieš.

Ok...

Chcel by som ťa pobozkať a pretiahnuť.

Čo???????
Ti si idiot?

Nie.

Veď ani nevieš kto som!!!!

Ale viem.

A skade?

To ti nemžem povedať.

Prečo?

Máš veľa otázok!

......

Halóóó si tam?

Odišla som z Insta. Nevedela som že kto to je ale je to blázon.
Neviem či si s ním mám písať. Zavolala som Peti a všetko som jej povedala. Ona hneď prišla ku mne domov.

Moja izba:

Moja izba:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Dúfa že sa vám prvá časť páčila a napíšte komentár čo by mohlo byť v druhej časti. :-)   Teším sa!

 Láska cez InstaWhere stories live. Discover now