Bolo ráno a mala som mokrú tvár. Zistila som že je to Mia.
Mia:Mama na mňa kričala:Vstávaj zlatko prídeš pozde do školy!
Ja nato:OK
Vstala som,osprchovala sa a obliekla.Cestou do školy som čumela do mobilu. CINK!!! Prišla mi na Insta SMS. Nevedela som od koho to je. Otvorila som ho a bol to ten chalan s ktorím som si písala. Napísal mi:Dnes si krásne oblečená a ten zadok v tích rifľoch ti pekne vinikne.
Ja:Kde si?
Nevidím ťaOn: V tvojom srdci.
Ja: No „jasné"
On: Viem kde bývaš!
Dom:
Ja: To určite!
On: Ale áno viem!
Vlastne ani neviem prečo si s tým lúzrom píšem.Žeby sa mi ... to určite! Ved ani neviem kto to je a čo chce. No vlastne viem čo chce sex a nič iné len to. Dufam že ma nepretiahne. Bleee!
Pred školou som sa stretla s Peťou. Nepovedala som jej to. Vlastne ani neviem prečo. Na mojej skrinke bol nalepení papier s červenou ružou. Papier som odtrhla a začala som čítať.
Prečo mi neodpisuješ!
Ty ma nemáš rada?
Veď ty si moje zlato a ja tvoje vzrušenie.
Sme pre seba stvorený!
Nevadí...ak sa mi vyhíbaš aj tak ťa pretiahnem!
Milujem ťa!♥♥♥....
Pre boha! Ten idiot ma chce pretiahnuť. Pomoc! Čo budem robiť? Bežala som za Peťou do triedy. Mali sme chémiu. To bola jediná hodina na ktorú so sa tešila lebo v zadu sedí Maťo. Achch.. Taký krásny pocit.
Po škole ma zastavil Maťo a povedal:
Ideš na moju párty?
Dnes večer.
Bude tam kapela.
Ja: to je super!
Určite prídem.Aaaaaaa. To je super! Konečne párty a ešte s takým úlovkom!
Som nadšená a vzrušená. Volala som Peti a povedala som že má Maťo párty a či by nechcela prísť. Hned súhlasila.16:30 hod
Obliekla som si mini sukňu a tričko s velkím výstrihom pretože som mala na večer plány.
16:50 hod
Do riti! Do riti! Už to nestíham! Kde mám kabelku?! Á tu je.
Pred domom už na mňa čakal Maťo na čiernom kabriolete.
Cestou sme vyzdvihli Peťu. Bola krásna.Konečne sme tu. Je tu celkom dosť ludí.
Párty:
Tak a toto bola 2.casť a už v 3. častimsa to začne priostrovať. Máte sa na čo tešiť!
Vaša Bialeva♥
Prepáčte že je taká krátka časť.
YOU ARE READING
Láska cez Insta
RomanceLáska cez Insta? Prečo nie! Lia si píše s chalanom no to ešte nevie čo je zač. Viac v texte.