Deux

755 82 2
                                    

oricât de tare nu voia să recunoască, jungkook devenise în cele din urmă un pervers. în fiecare zi din ultimele două săptămâni, se plimba pe lângă cofetărie, uitându-se, de obicei, la cum baby se învârtea pe acolo tot timpul, plecând doar când și rozaliul o făcea. tot ce dorea cu adevărat să știe era numele băiatului misterios.. și, eventual, orice altceva despre el.

în cele din urmă, a prin curaj și a decis să intre, sperând să vorbească din nou cu el. a mers cât de încet a putut, scanând întreaga cameră și zâmbind când a văzut una din chelnerițele îmbrăcate în costum de menajeră.

"este.. baby aici?" a întrebat-o pe cea care-l conducea la masă, cu ochii ațintiți pe pardoseala alb-negru.

"da, vrei să te servească el?" jungkook a dat din cap și chelnerița a zâmbit, dându-i un meniu și plecând.

l-a deschis rapid și l-a ținut drept în fața ochilor, spionându-l pe baby cum se mișca de colo-colo în fusta care se ridica cu fiecare gest de-al său, descoperindu-i coapsele de culoarea mierii.

și-a lipit meniul de față atunci când l-a observat pe baby uitându-se la el, dorind să nu-l fi văzut cum spiona.

"îți place să te uiți la băieți în fuste scurte, băiatule iepuraș?" jungkook a lăsat încet meniul jos când l-a auzit, "ce să-ți aduc?"

"un parfait cu căpșuni.. te rog.."

baby s-a îndepărtat, jungkook dându-și o palmă, oftând cu gândul la perversitatea și prostia sa. curiozitatea era lucrul ce-l descria mai mereu, însă nu era întotdeauna de bine. și-a dat cu mâna prin păr, trăgând de niște fire, privind culorile șterse din jur.

"am auzit că m-ai vrut pe mine?" rozaliul s-a întors, așezându-se la masă, punând în fața sa parfait-ul acoperit de bomboane și bezele. "care-i treaba, față de iepuraș?"

"de ce nu-ți pot ști numele?" jungkook a băgat lingurița în parfait și a luat o înghițitură, scoțând un sunet de plăcere.

"de ce vrei să știi? toată lumea mă strigă baby, contează numele meu?" s-a îmbufnat drăgălaș, sprijinindu-și capul în mâini. "dar tu? care-i numele tău?"

"jeon jungkook." și-a întors capul, roșind la cum tot personalul se uita la ei.

"nu-ți face griji în legătură cu ei, iepuraș... toți au fost încântați când au auzit că un băiat drăguț vrea să mă vadă." fața lui jungkook a prins o nuanță de roșu mult mai aprinsă. "hei, vreau și eu o gură."

jungkook s-a uitat la baby, care-și ținea gura deschisă și ochii închiși. s-a grăbit, apropiind o linguriță plină de gura lui baby, mâna tremurându-i. rozaliul și-a închis gura în jurul linguriței, jungkook tragând-o prea rapid, baby deschizând ochii pentru a se uita la el.

"vrei să mergi la o întâlnire cu mine? de-asta vrei să-mi știi numele?" a furat un biscuit și l-a băgat în gură.

"sunt doar curios.." șatenul și-a frecat coatele, fâțâindu-se pe scaunul din piele.

o gropiță s-a format pe obrazul lui baby atunci când a zâmbit la reacția lui jungkook. făcându-l să se simtă emoționat îl atrăgea.

"poate altă dată, iepuraș." baby a plasat un sărut pe obrazul lui jungkook.


n/a; bună! apreciez mult că unii cititori ai "18+|taekook" au rămas lângă mine~ mulțumesc enorm! ne vedem curând, kookies!

cookies | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum