Douze

477 51 1
                                    

au trecut câteva săptămâni de la licitație, iar jungkook încă nu părea să fi trecut peste. taehyung a făcut-o, dar șatenul nu a înțeles cum era posibil într-o perioadă așa scurtă. s-a așezat la cafenea, cu paiul între buze, sprâncenele sale formând o încruntare permanentă.

"vei face riduri." taehyung a ajuns la el și i-a dat un bobârnac în frunte, "și nu vei mai fi drăguț."

"î- îmi pare rău... mintea mea e în altă parte..." a îndepărtat milkshake-ul de el. "cum te simți?"

rozaliul a oftat și a plecat fără a-i da lui jungkook un răspuns. ura când era întrebat despre cum se simte, dar ura chiar și mai tare că faptul că jungkook devenise mai protector față de el. a tot spus că se simte bine și nu a înțeles niciodată de ce nu poate avea puțină intimitate.

șatenul a oftat și a adus milkshake-ul mai aproape de el, înecându-se când bărbatul cunoscut se afla în fața lui.

"știi, jungkook, ești drăguț." jimin a rânjit și a tras băutura către el, luând câteva guri. "de ce nu mă placi pe mine în loc de taehyung."

jungkook a oftat și s-a uitat spre taehyung, în timp ce lua comanda cuiva. "ce vrei, jimin? nu-mi placi foarte mult, așa că nu vreau să vorbesc cu tine decât atunci când este absolut necesar."

"calm, nu trebuie să fii nepoliticos. vreau doar să vorbim."

"despre?"

"dracu' știe, despre zăpadă, tu ce crezi?" și-a dat ochii peste cap și a continuat să bea cu paiul multi-colorat. "e vorba de taehyung, ar trebui să îl uiți."

"ce vrei să spui?"

"e prea cunoscut; probabil că nu vei fi niciodată fericit cu el, fără ca joonie să-l dorească înapoi. erau foarte apropiați, iar joon încă are sentimente pentru el."

"dacă ar avea sentimente pentru taehyung, atunci nu l-ar viola, lovi sau încerca să-l vândă. acum scuză-mă, ar trebui să mă întorc la el." șatenul s-a ridicat și a început să se îndepărteze.

s-a uitat în jurul cafenelei după rozaliu, însă nu-l putea găsi. s-a uitat înapoi la jimin, respirația lui accelerându-se când i-a văzut rânjetul. jungkook s-a dus la baie, deschizând ușa și observând că toate locurile erau goale. jimin a pus o bancnotă de zece dolari pe masă și s-a ridică cu un geamăt, dezmorțindu-se.

"scuzați-mă?" vocea șatenului era tremurândă când s-a apropiat de cineva cunoscut de la cafenea, "unde a plecat baby?"

"nu sunt sigur.. am văzut un bărbat care a ieșit cu el prin spate, ceea ce este ciudat, pentru că nu și-a terminat tura."

jungkook și-a întors capul spre jimin, care a ieșit din cafenea, făcându-i cu ochiul.





n/a; ȘI EU VĂ IUBESC!!!!!

Pe bune, chiar îmi pare rău că am întârziat cu update-ul la cam toate cărțile, dar---- ACUM SUNT AICI!!!!!!!!! Doar pentru voi.♡

cookies | taekook // românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum