sivilce

946 20 0
                                    

ilk once bundan basliyorum cunku kizlarin kabusu sivilcelrden kurtulmaliyiz guzeller.

evet başlıyalim...

genelinizin sivilcesi var oyle değilmi ?fondeten suroyoruz sadece kapatiyo! hayir fondeten surmeyeceksin guzellik. o senin surdugun fondeten bir kac saatligine kapatiyo ama omurboyu kalacak izlere neden olabilir melekler.simdi tavsiyelerime geçiyorum.

1- kesinlikle makyaj malzemeleri ile kapatmaya calismayan guzeller.

(aksi taktirde zaten nemli bir yapiya sahip sivilceler kirle daha cok cagalir)

2-hergun sabah aksam olarak sabunla devamli yikayin.

3-1 limonu ikiye kesim sivilceli bolgeye surun 1. 2 dakika boyunca

bu sivilcelerinizin kuruyup kucultur ve azalir bir vakiitten sonra.

4- salatalik alin ve kesin ince dilimler halinde hazirladiktan sonra sivilcelere surun salatalikin suyu bitene kadar.unutmayin salatalik cildi guzellestiriyor.

5-bnm sivilceli meleklerim sivilcelerinizle iyi anlasin eger her aynaya baktiginiz zmn hakarert savuruyorsaniz yanlis yapiyosunuz. sitres yapar. ve artmasina neden olursunuz . baktiginozda ayna ya pozitif seyler soyleyin mutluuluk hormau sagliyacak azaldigini goreceksiniz.

6- meyve lerin kabugunu cope aticaginiza sivilcelerin uzerine koyun dogal maske ise cok yariyo.

7-kesinlikle patlatmayin!

sizi ss lutfen meleklerim okuyup da begenmeyip gecmeyin yarar sagladiysa harika yiz . ozmn begeni hakediyoo. ss

kızsal tavsiye köşenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin