Part-1

935 100 1
                                    

Korea Citizen သတင္းစာေခါင္းျကီးပုိင္းမွာ ပါလာတဲ႕ သရုပ္ေဆာင္ ေမာ္ဒယ္ အဆုိေတာ္ Park Chanyeol သတင္းေမးသူအမ်ိဴ းသမီးအား ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ ရုိက္နွက္ျခင္း ဆုိတဲ႕ Article ျကီးကုိသာျကည့္ျပီး စုတ္တစ္ခ်က္သတ္လုိက္တယ္။

လြန္ခဲ႕တဲ႕ႏွစ္ရက္ခန့္ ---

'Chanyeol shi ကအခုဆုိအရမ္းေအာင္ျမင္တဲ႕အဆုိေတာ္ေရာ မင္းသားေရာအျပင္ fashionပိုင္းကုိပါ ဝင္ေရာက္လာခဲ႕ျပီေနာ္'

'ဟုတ္အခုလုိက်ြန္ေတာ္ေအာင္ျမင္လာတာက က်ြန္ေတာ့္ကုိ အားေပးတဲ႕Fanေတြက်ြန္ေတာ့္ကုိခ်စ္တဲ႕လူေတြေျကာင့္ပါ ဒီေနရာကေန က်ြန္ေတာ့္ကုိတန္ဖုိးထားခ်စ္ေပးတဲ႕လူတိုင္းကုိ ေက်းဇူးတင္ေျကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။'

'အခုထပ္ေမးမဲ႕ေမးခြန္းက အစီအစဥ္နဲ႕မသက္ဆိုင္ေပမယ့္ ပရိတ္သတ္ေတြေရာ သိခ်င္မဲ႕ေမးခြန္းလုိ့ထင္ပါတယ္။Chanyeol shiက Social mediaေပၚမွာ ပုံေတြတင္တုိင္း အေဖနဲ႕တစ္ပုံ အေမနဲ႕တစ္ပုံအာ့လုိပဲတင္တယ္ေနာ္ မိဘနွစ္ပါးက ဟုိဟာ နည္းနည္း'

ထုိသတင္းေထာက္သည္ ျငိမ္သက္ေနေသာေျမြအား ေဒါသထြက္၍မေပါက္ေပါက္ေအာင့္ျမဴ ဆြယ္ေနသေယာင္ပင္

'အစီစဥ္ထဲမပါဘူးဆုိရင္ ေမးဖုိ့မသင့္ေတာ္ဘူးမလား'

'မိဘနွစ္ပါးကသက္သက္ဆီခြဲေနတာလားေျဖေပးပါChanyeol shi'

'က်ြန္ေတာ့္မိဘနွစ္ပါးသက္သက္ခြဲေနေန ပူးပဲကပ္ေနေန ခင္မ်ားရဲ႕အပူမပါဘူးထင္ပါတယ္ ဒီထက္ပုိျပီးInterviewမလုပ္နုိင္ေတာ့တဲ႕အတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္။'

Studioအခန္းထဲကထြက္ခါနီး Chanyeolရဲ႕ေျခလွမ္းမ်ားကုိရပ္တန့္သြားေအာင္လုပ္လုိက္ေသာ ဓာတ္ပုံေလး။

'ဒါေလးနဲ႕ဆုိင္တဲ႕ေမးခြန္းေမးမယ္ဆုိရင္ေရာ Park Chanyeol shiရဲ႕အခ်စ္ေရးကုိလဲလူတုိင္းသိခ်င္မယ္ဆုိရင္ေရာ'

'ေလာကမွာက်ြန္ေတာ္အမုန္းဆုံးက က်ြန္ေတာ့္ရဲ႕ကုိယ္ေရးကုိယ္တာကုိဝင္ျပီးစြက္ဖက္တာကုိပဲ ေနာက္ခင္မ်ားနဲ႕ထပ္မစုံရဖုိေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္'

'ငါမင္းရဲ႕Relation shipကုိ Megazineရဲ႕ေခါင္းျကီးမွာေရးေပးလုိက္မယ္ဆုိရင္ေရာ ဒီေနရာကေနမင္းထြက္သြားရျခင္းအတြက္ေနာင္တရေနမွာပါChanyeol shi'

Smile On Your FaceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora