2. BÖLÜM ''SIRLAR''

582 34 33
                                    

Vote ve yorumları biraz arttırabilir misiniz arkadaşlar? :))



''Beni nasıl araştırır ya, orospu çocuğu!'' 

Derin, içinden edebildiği tüm küfürleri ediyordu. 

''O Egemen'in tüm hayatını istiyorum lan, anladınız mı beni?!'' 

Herkes korkudan tirtir titreyerek onayladılar ve odayı terk ettiler. Duru sinirle iç geçirdi, yeniden, yeniden ve yeniden.

Ama yine de siniri geçmiyordu. Neden bu kadar sinirlendiği aklına gelince, ağlayası geliyordu ve bu, Duru için pek olağan bir durum değildi.

''Orospu çocuğu!'' diye tekrar bağırdı odada. 

Etrafta volta atmayı kesip, duşa girmeye karar verdi. Belki bu sinirini yatıştırırdı.



***


''Efendim, Duru hanım sizin hayatınızı araştırıyormuş. Bu konu hakkında bir şey yapmamı ister misiniz?'' 

Egemen duydukları karşsında kocaman bir kahkaha patlattı.

''Demek beni araştırıyor ha? Bırak araştırsın, pek fazla bir şey bulamayacak.'' dedi ve odadan çıkmaya yeltendi.

''Kimse benim geçmişimi bulamaz, çünkü ben hepsini yok ettim.'' diye dişlerinin arasından tıslarken, çoktan odasına varmıştı.

Neden sinirlendiğini anlayamazken, çoktan duşa girmişti bile. İçinden geçirdi ''Sinirlenme Egemen, sinirlenme. Senin bir geçmişin yok, sen hepsini yok ettin.'' dedi ve başına masaj yaparak, durulanmaya başladı.

Duştan çıktığında, düşündüğü tek şey Duru'nun karanlıkta parlayan gözleriydi. Daha bir kaç gün önce, sadece görmüş olduğu bir kızı önemsemesi, onu çok sinirlendirmişti. 

Neden önemsiyordu?

''Çünkü o diğer kızlardan farklı.'' diye mırıldandı ve üzerini giydi. 

Arabasına binerken, adamlarınında peşinden geldiğinden emin oldu ve son sürat, baskın yapacağa depoya sürdü. 

Arabayı gelişi güzel bıraktı ve sessizce, depoya girdi.

''Demek benden habersiz satış yaparsınız ha?!'' diye kükremesi, depoda yankılandı. Herkes korkuyla ona bakarken, tir tir titriyorlardı. 

''Hepsini öldürün, hepsini!'' derken, dışarı çıkmaya yeltendi. O sırada, içeri giren 5-6 adamla neye uğradığını şaşırdı. Ne hakla onun baskınını bölerlerdi?!

Başlarındaki kıza bakınca şoka girdi, bu Duru'ydu. 

Duru, arabasını park edip, adamlarının yanına gelmesini bekledi. Alması gereken uyuşturucular vardı, en iyilerinden. Ama bu işi gizli yapmaları gerekiyordu.

Uyuşyturucunun sahibinden gizli yapıyorlardı ki, Duru'nun bu hiç umrunda değildi. Bu onların sorunuydu. İsterse bir birlerini bile becerbilirlerdi. Çok fazla araba olması dikkatini çekmişti ama, deponun kapısının açık olması daha da umrundaydı o an. Neler oluyordu? 

Adamları arkasından ilerlerken, içeri girdi ve şoka girdi. Egemen depodan çıkıyordu. Yoksa o da mı uyuşturucu alıyordu? 

''Senin bu lanet yerde ne işin var?!'' diye bağırdı, Egemen Duru'ya. Duru'nun içinde havai fişekler patlasa da, dışından bıkkın görülebilmeyi başarmıştı.

KORKUSUZ VE GÜÇLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin