Anabeth :
Od mého posledního chatu s Tommym uběhly už dva týdny. Skoro každý den jsem mu psala ale nic... Neodpovídal, ani si to nečetl.
Začínala jsem o něj mít strach jestli se mu třeba něco nestalo. Už jsem dokonce volala i babičce jestli se v Norsku nestala nějaká nehoda. Ale babička mi řekla, že jako zázrakem se poslední dva týdny nestala vůbec žádná nehoda... Ani sebemenčí bouračka.
Moje babička je totiž taková ta vedoucí policie celého Norska. A tak má přehled úplně o všem.
Projížděla jsem Snapchat a uviděla že je Tommy aktivní.
Neváhala jsem a poslala mu snap.
..... @tommy.mg is typing .......
Hurá konečně odpovídá 😍❤️ Alespoň, že se mu nic nestalo.
O můj bože. Nádech, výdech. Nádech, výdech. Ten vůbec nelhal když říkal, že je podobný Marcusovi. Pfff, a pak že není hezký? Dělá si ze mě srandu?
Vždyť on je nádherný 😍❤️
Marcus :
anabeth.nvkv: Páni 😍 Já vím že si říkal že jsi podobný Marcusovi, ale až tak? To mi vyrazilo dech 🤯
Sakra.
Já na to úplně zapomněl! Dva týdny jsem si na nic nehrál, tak mi to prostě vypadlo...
Popravdě ten první týden jsem měl času habaděj, ale nechtěl jsem ji odepisovat protože jsem si myslel že ji nebudu schopen dál lhát.
Ten druhý jsem pak opravdu celý ztrávil ve studiu, alespoň jsem měl čas na přemýšlení.
Hodně jsem přemýšlel, fakt hooodně. A dospěl jsem k tomu že vážně nejsem schopný si s ní přestat psát. Už jen ty dva týdny mi nehorázně chybělo psaní si s ní. Co teprve pak celý zbytek života?!
A taky jsem se rozhodl, že teprve až když ji více poznám řeknu jí pravdu. Ale pravdu jako vážně pravdu, v žádném případě ji nechci nalhávat něco jako že kvůli soukromí musím krýt identitu a tak. To vůbec.
A až když ji poznám proto, abych věděl na co se mám připravit. Jak na to všechno zareaguje. Zkrátka abych o ní nepřišel.
Nechci o ni přijít protože v našem "vztahu" vidím budoucnost. Protože si myslím, že když si budeme víc psát, po chvíli se budeme chtít setkat. A jelikož jak říkala má babičku tady v Norsku takže to nebude až tak složité.
Prostě moje konečné rozhodnutí, v životě o ní nesmím přijít.
Heeej možná by si ji mohl odpovědět třeba. Ajooo, dík.
Já: No vidíš 😌💕 Promiň nechtěl sem ti ublížit. 😂💙
anabeth.nvkv: A víš že ublížil? Když si neodepisoval! Měla jsem strach, že se ti něco stalo. Dokonce už jsem se ptala i na Norské policii jestli někdo jako ty neměl nějakou nehodu.
Já: omlouvám se 😞 To jsem nechtěl...💕
anabeth.nvkv: Jo jasně. Však ty si nemohl vědět že já v tom hned budu hledat to nejhorší. promiň ❤️
Já: K jinému tématu.... Víš že tím, že si mi řekla jak se jmenuješ na Snapu si mi řekla i jak se jmenuješ? 🤭❤️
anabeth.nvkv: Ajooo 🤦🏼♀️ Já hlava dubová 🤦🏼♀️😂 No nevadí, stejně bych ti ho řekla 😊😊
Já: Což znamená že mi začínáš věřit? 😊❤️❤️
Ne.. Jen to ne.... Holka nedělej to
anabeth.nvkv: asi jo 🙈🙈❤️
Au... Ten pocit viny... Ten pocit že ji takhle lžu "přímo do očí". Já jsem jednoduše kretén. A za tohle všechno si můžu sám.
Tyy jo lidi, dneska je to nějaký dlouhý! Já se překonávám! A já říkala... Čím více budu psát tím líp mi to půjde, a je to pravda! Normálně vám vydávám kapitoly s přibližně 300-400 slovy a dneska máme 600! 🤯 Co se se mnou děje?! 😂💞
Thank you for everything 💕💕
Ilysmmm❤️😍Ann🙈💓
ČTEŠ
Like in a dream | M&M |Marcus Gunnarsen
Teen FictionI když přestanete věřit ve své sny, stejně se jednou splní.... Patnáctiletá Anabeth má svůj jeden menší sen. Začíná pochybovat že by se jí někdy mohl splnit. Až jednou zjistí že všechno co kdy chtěla má přímo před sebou. Z té situace nebude však jen...