Cool çocuk aşkı

75 3 0
                                    

Arkadaşlar Kabus adlı hikayemde daha amatör olduğum için biraz saçmaladım. Haa sanmayın ki Safa artık amatör değil. Hala amatörüm ve bu sefer aşk konulu bi hikaye yazıcam tam benlik. Umarım beğenirsiniz canlarım :) 

Yatağımdan kalkmak istemeyerek öylece yattığım ve geçen sürenin hadii hesabı yok. 

Vee işte o terlik.. O terlikle yataktan fırlamam bir oldu. Annem sinirli sinirli bakarken ( Ne var sanki biraz daha yatsam daha saat 3 yaa of annee ! ) : 

- Ya sen neden bu kadar serbest bi kızsın Elif ne yaptılar sana kızım ? 

-Of anne ya şu tatilde biraz daha yatıcam sonra okullar açıldıktan sonra zaten erken yatıyorum. 

-Sus bi de laf yapma anneye kahvaltı hazır. 

Anne işte ne yapacaksın ergenliklerin doruklarında olan bir kızına neden böyle davranırsın ki ? Ben daha naifim kırmayın beni yaaaa !! 

Annemle kahvaltıya çok cool bi şekilde oturduk. Ben bişey yemedim valla masada şeeker eksik tuz eksik baharatlar eksik derken bende eksiktim artık. 

Kahvaltının ortasında annem konuşmaya başladı. : 

- Elif bugün teyzenlere gidelim. 

( Gidelim ama hangi teyzem ?? Eğer Ayselsee valla gitmem tüm şefteli çekirdeği yutar evde kalırım.) Hiddetli bi şekilde sordum : 

- Hangisine anne hangisine ? 

- Aysele gidicez kızım. Biraz rahatsızmış hem eve internet bağlatmışlar belki gitmek istemezsen vazgeçirmek için söyedim bu cümleyi. 

- Ahahahaahah ! İnternet olsunda Aysel teyzeme bile giderim annemmmm :D 

- Tamam bee şımarma hadi kalk üstünü giyin. 

Annemin beni bozmasına dayanamayıp odamın kapısını kuul bi şekilde çarptım. Üstüme eşofmanımı giyip çıktık. :

-Bu ne sıcak anne yaa Allah'ım yakmaaaa ! 

-Sen annene bağır çağır kapıları çarp sonrada Allaha yalvar. Halamında sakalı olaydı amcam olurdu. 

Bi kahkaha kopardım nereden öğreniyor bu kadın böyle sözleri yaa. : 

-Anne gerçekten benim annem olduğunu çok belli ediyorsun. 

-Aynen canım aynen 

Annemle yolda saçmalamalarımız sürerken nihayet Aysel teyzeme gelmiştik. Teyzem kapıyı açar açmaz bilgisayarın nerede olduğunu sordumm : 

- Iıı hoşbulduk teyze bilgisayar nerede acabaaa ?? 

- Hoop yavaş gel teyzem oturma odasının yanındaki odada.

- Gerizekalı bu kız ya valla bak bıktım ben bundan internetkolik oldu iyice. 

Annemin sözlerini hiç takmayarak odaya geçtim. 

Heraldee bi 5 saat oturdum. Offf bee neydi ama bu süre içerisinde 3 bardak limonata 2 tabak kurabiye kek falan yemişim hiç haberim yok. 

Bir şeye çok fazla bağlanmayacaksın. Sıkıldımmm. Annemlerin yanına girdim bi baktım saçma saçma dedikodular şöyle oğlan felan konuşsalar nefes almadan dinlerim ama yok. Biraz koltukta yattıktan sonra: 

- Teyze ben biraz parka ineyim belki benim gibi ergencanlar vardır tanışırım. 

- Peki in kızım hadi. 

Parka indiğimde bir kaç apaçiden başka kimse yoktu. Tabiki onlarla felan takılmam. Arsız bela felan dinlerler şimdi hiç çekilmez. 

Kulaklığımı takıp çok cuul bii şekilde müzik dinliyordum. Ve birde ne göreyimm içine atlett giymemiş hatta t-shirtte giymemiş kapşonlu ceketi giymişşşşşşş ! Allahım valla nefes alıp verdiğimden bile haberim olmadı. 

Bir iki etrafına baktıktan sonra bi banka oturdu kulaklığını taktı , etrafına baktı üç kere sağa 4 kere sola baktı ben onun solunda olduğum için bi an bağıracaktım çok seevindim 4 kere baktıııı. ! 

Ne kadar gözüm varsa hepsini onaa çevirdim. Sadece ona odaklandım. Ne yapsam da onu yanıma getirtsem diye düşündüm düşündüm. 

Acaba bide beni tek çek mi desem.. ( Hee diyimde ondan sonra çocuk arkasına bakmadan uzaklaşsın yanımdan koşarak. ) 

Düşsem yardıma gelse ? Çok saçma olmaz. Mal gibi olurum düz yolda düşüyorum. Evett yaa buldum ben buraların yabancısıyım ya seslenir acaba en yakın market nerede bişeyler alıcam felan derim. 

Bende bu akıl olduğu sürece olduğu sürece bu oğlanı kaçırtmam . Hadi bakalım hayırlısı. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cool Çocuk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin