Den kdy to začalo

3 0 0
                                    

Den, který se pro mě později stal noční můrou. Myslíte si, že náhoda neexistuje? Tak to se pletete. Pamatujete si ten den kdy Louis navštívil Mattův ateliér, aby si vybral obal na své album? Tak náhodou zrovna sháněl svého osobního fotografa a člověka co mu bude spravovat sociální sítě a náhodou si vybral mě a náhodou já blbá jsem to přijala.......

Louis 

Víte co je super když vám události pěkně hrajou do karet. Ta pěkná fotografka Emily, která by stála za hřích se teď stala mojí osobní fotografkou. Takže jí odteď budu na blízku každý jeden den což je super, protože na ni musím pořád myslet. 

Teď budu mít čas ji poznat a uvidíme jestli i po jiné stránce za to bude stát, ale já doufám, že jo. Každopádně na to musím jít pomalu a nejdřív se s ní sblížit. Už vím, že mi ráda padne k nohám, ale znám ženský celkem dost dobře. Chvíli bude hrát netikavku, ale já stejně nakonec dosáhnu svého.

Nemyslete si, že jsem nějaký děvkař to ne jen si rád občas užiju. Bohužel nejsem na stálé vztahy.

Emily

Celá nadšená jsem přijela domů. Ó můj bože budu pracovat s Louisem Tomlinsonem. To je snad sen. Nevydržela jsem co to a musela jsem napsat mojí kámošce Julie 

 Nevydržela jsem co to a musela jsem napsat mojí kámošce Julie 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Popadla jsem opět věci a uháněla za Julii do místní pizzerie

"Tady!" zavolala jsem na ni když přišla do restaurace

"Tak co pro mě máš?" Ptala se dychtivě ještě si ani nesedla

Celý svůj příběh jsem ji převyprávěla. Domu jsme došly až kolem půlnoci, protože než jsme vše probraly dlouho to trvalo. Sice nebyla až tak nadšená jako já, ale chápu, že se o mě bojí.

Love is deadKde žijí příběhy. Začni objevovat