Pro začátek se jmenuji Emily „Sugar" Wolf
Tak jako každý den normální den jsem čumákovala v práci. Jsem fotografka. Zatím nemám svoji živnost takže musím dělat pro jednoho maníka tady u nás v L.A. Dnes jede do jednoho místního studia fotit nějakýho nafučenýho muzikanta. (Taková menší vsuvka, asi bych to měla začít vyprávět v osobě jakou jsem bývala předtím co? :D) Tak jo dnes je den D kdy mě Matt vezme na mé první velké focení. Budeme fotit jednoho velice známého zpěváka, ale koho, nám nikdo nechce říci, prý je to v jeho osobním zájmu. No co naděláme? Hrozně moc se těším, nedávno jsem dodělala školu a ještě jsem pořádnou práci neměla...samé focení přírody a děcek. Neříkám, že to není super focení mě baví, proto to taky dělám, ale chtěla bych se dostat trochu někam jinam.
„Emily!" volal na mě Matt „odjíždíme"
„Už běžím, jen si vezmu tašku" zakřičela jsem na mého šéfa
Vzala jsem si tašku s potřebnými věcmi na focení a rychle nasedla do auta.
„Těšíš se Em?" zeptal se mě po cestě do studia
„Ano i ne" zasmálo se tehdy mé ještě pozitivní já
„Mám strach, že něco pokazím víš?"
„Moje milá dráha Em, si skvělá fotografka a proto jsem tě také příjmul a proto tě také beru na takové důležité focení" to mi zase zvedlo náladu
Během hodiny jsme byly na místě
Louis view's
Zase jdu pozdě. Opět a zase Paul mě zabije. Roztrhá mě na kusy a pak někde zahrabe to je jasný. Jako já vím, že focení na obálku mé nové desky je důležité, ale mé zpoždění se dá taky odůvodnit.
Když jsem vběhl do studia stálo přede mnou žhavé zboží.
Elegantně oblečená mladá dáma. Podle tašky s foťákem usuzuji, že to bude fotografka co mě má fotit.
„No to je dost!" přišel ke mě Paul
„Strašně se omlo....... "
„Nech si ty svoje výmluvy a padej do kostymérny!" ona si mě celou dobu měřila pohledem a tak zvláštně si mě prohlížela. Skvěle Tomlinsone už ses stihl perfektně ztrapnit! Jenže já za to nemůžu, že pořád chodím pozdě...
Raději jsem moc nekecal a šel se převléct ať můžeme začít.
Em's view
Louis Tomlinson?! Opravdu? Já budu fotit takovou hvězdu?! To je bomba! Což ovšem nebylo až tak super, že tolik meškal a zdržoval nás. Co jsem však pochopila je zřejmé, že chodí pozdě velmi často.
Zatím co se šel převléct "poskládali" jsme si pracoviště. Natočili světla, připojili notebook, připravili plátno a fotoaparáty. Naštěstí mu to dlouho netrvalo a mohli jsme se pustit do práce.
Teprve až jsem si před něj stoupla s foťákem jsem si všimla jak hrozně je sexy......
ČTEŠ
Love is dead
Hayran KurguPříběhů o lásce je tu opravdu hodně a ten můj nebude o ničem jiném. Bude však krapet trochu jiný. Láska je velice skvělá věc, ale také hodně bolí a o tom své ví i naše hlavní hrdinka. Bude vám vyprávět svůj příběh kdy už ani nedoufá v pravou lásku...