Kısım 1;
"Yapma Baba Yalvarırım Yapma Nolur Yapma" dedim Kapıyı Yumruklamaya devam ederken.
" Ali Oğlum Git... Git Yavrum "
" Hayır Seni Bırakıp Gitmeyeceğim... Anne ...Neden Sesin Kesildi?"" Babaaa!!!! Ona birşey mi Oldu?baba Babaaa!!! "
O anda kapı Açılır ve Tekin Çıkar.
Ali birşey diyemeden Tekin GiderO Gider Gitmez Ali de içeri Annesinin Yanına gitti ...
Yatağın üstünde Yatıyordu Annesi Ali biraz Baktıktan sonra Annesinin belindeki Kanlı bıçağı Farketti Koşarak Yanına geldi ve Annesinin Kafasını dizlerinin üstüne koydu."Anne! ANNE!!!!"
Ve Ali Henüz 10 Yaşındayken Annesini Kaybetmişti.
Ali'nin Sırtı Yara İzleri ile Doluydu...
"intikamını alıcam Anne. "12 Yıl Sonra;
İnsan Bazen Hatalar Yapar,Büyük Hatalar, Belkide Hayatınızı değiştirebilecek Hatalar...
Polis Olmak Hata Yapmak değil Hataları Cezalandırmaktır. Benim içinde Hayatın En Büyük Hatasıdır Aşk. Aşk diğerlerinin inandığı Gibi Güzel birşey değildir. Acıdır Aşk,Keder dir Özellikle bir Polis Asla Aşık Olamaz.Adliyeye doğru yol aldım. Tam Karakoldan içeri girecektim ki Ağlayan bir kız gördüm Tuhaf.
Aslında İtiraf etmek gerekirse Güzel,Tuhaf değil güzel
Senden Güzel,Sizlerden Güzel Herkesten Güzel bir Kız.Sessizce Gittim ve Yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❥ Bir Deli Sevda ~ AlYap ~
Fanfiction24.06.2019 Yaprali #1 24.06.2019 Küçük Titan #1 30.06.2019 Ali #1