10.Bölüm

364 38 5
                                    

Asansör bir anda çalışınca. Ali'nin üzerine düştüm.
Yine burun burunaydık. O güzel koku. Bahar kokusu.
Hep böyle kalsak. Çok mu zor?
Ben Neden Hissediyordum ki? Neden Onu Bade'yle görmek bu kadar canımı yakıyor? Neden Şuanda Kalbim böyle hızlı atıyor? Neden Hep Onu Yanımda istiyorum  ki? Ama hayır. Ali ne olursa olsun Tekin pisliğinin oğluydu. Gökhan'ın yüzüne nasıl bakardım ki.
"...Pardon!" Dedim ve üstünden kalktım Ali'nin. O da kalktı.
Asansör açıldı indik. Bahçede Bade vardı.
Sarıldı Ali'ye.
"Ali'm!" Yine o acı. Ali'de sarıldı. Ali'nin söylediği şey beni parçaladı adeta.
"...Hoşgeldin Sevgilim!"
Arkamı döndüm. Canım çok yanıyordu. Kimin yanmaz ki?
Yeterince uzaklaşınca ağlamaya başladım.
O an kim geldi dersiniz? Beyaz Atlı Prens; Barış Ozansoy
"Yaprak?"
"Barış!" Barış'a sarıldım. Canım çok yanıyordu. Birine ihtiyacım vardı. Ve galiba o kişi Barış dı.
"Barış benim canım çok yanıyor!"
" Benimde! Ne oldu? "
" Sevdiğim adam başka bir kızı seviyor Yetmez mi?"
"Yeter!"
" Sana ne oldu?" dedim Barış'a.
"Sevdiğim kız şuan da başka bir adam için ağlıyor."
Yavaşca ayrıldım. O kişi ben değildim herhalde.Olamazdı. Olmamalıydı.

"Adı ne?" Dedim. Korkulu bir sesle.
" Yaprak! Savcı. Ali diye birini seviyor. Sinan,Oğuz,Gökhan adında 3 kankası var. Pembeden nefret ediyor. Çikolatalı Süte Bayılıyor.Beni Sevmiyor. Hiç sevmedi." Gözlerim dolmuştu. Barış bana mı aşıktı?

" Yaprak. Lütfen bana bir şans ver. Tek bir şans. Sana Ali'yi unutturmam için bir şans. Kalbini kazanmam için bir şans. N'olur Yaprak. Lütfen. "
"Olmaz Barış."
Kafasını eğdi barış.

"Neden peki?"
"Dediğin gibi. Ben Ali'ye aşığım. Aklım da,Kalbim de Ona ait. Ben onu asla unutamam ki.
Başka bir kıza sevgilim dediğinde bile unutamadım.
Bana benim için 'herhangi birisin' dediğindede unutamadım.
Ben Ali'yi Seviyorum. Ona aşığım. O Bade'ye,Ben ona...
Ben Yapamıyorum. Uzak dur diyorum. Arkamı dönüyorum. Git diyorum sonra kendimi yine onun yanında buluyorum. Benim için her yerde o var. Herşeyimde o var. Ben onsuz yapamıyorum Barış.
Deli gibi seviyorum. Onsuz nefes alamıyorum. Çok Seviyorum hem de çok."
"Ali!" Barış'ın Ali demesiyle baktım. Karşımdaydı. Duymuş muydu? Onu sevdiğimi biliyor muydu?

BÖLÜM SONU ;

Biliyorum bölümler çok kısa. Bunu nedeni hemen yeni bölüm atmak. Onun için kısa yazıyorum. Bunun için özür dilerim. Sizleri çok seviyorum. Lütfen bol bol yorum atın. ❤

 ❥ Bir Deli Sevda ~ AlYap ~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin