დილის 9:00-ზე უკვე ოფისში ვიყავი. ცოტახნით ჩემს კაბინეტში ვიყავი, შემდეგ კი ბიჭები მოვიდნენ. პირველ რიგში ყველა გავიცანი. სასიამოვნო ხალხია.
მე- კარგით მაშინ წავედით გადაღებაზე-ბიჭებს წინ გავუძეხი. გასახდელი ვანახე და ტანსაცმელიც ვუთხარი რა უნდა ჩაეცვათ. ცოტახანი დაველოდე და კამერა ში რაღაცეები გავასწორე. ბიჭები რომ შემოვიდნენ გადაღებები მალევე დავიწყეთ.მე- კარგი ჰოუპ ნუ იღრიჯები არაფერი ისეთი არ უთქვამს ჯინს- ვიღიმი და ვცდილობ კარგი ფოტო გადავიღო.
ჯინი- აუაუაუუუ რა გამახსენდაააა-იწყებს ხარხარს
ყველა-ჯინნნნნ- უკვე მობეზრებულები შევყურებთ ჯინს
ჯინი-ჰო კაი კაი
მე- კარგით ეხლა სერიოზულადდდ ეს ფოტო ალბომის მთავარი ფოტო იქნებაა
ყველა- კარგიიი
ვთქვი თუ არა ყველამ სერიოზული სახე მიიღო , ჩავიცინე და რამდენიმე ფოტოს გადაღება დავიწყე. რამდენ პოზებს იღებენ რაიყო დედააა დავიტანჯე.
მე- კარგი ეხლა ცალცალკე. თეჰი დივანში მოთავსდი. -ყველა აეყარა და თეჰიმ საროჩკა ცოტათი ჩაიხსნა, მკლავზე გადაიწია ისე რომ ცალი ლავიწის ძვალი გამოკვეთილად უჩანდა და დივანზე გაიშხლართა. ამაზე ყველას ჩაგვეცინა.
მე- კარგი კარგი როგორც გინდა.-კამერა მის გამომწვევ, "გაშხლართულ" სხეულს მივაბყრე და ფოტოს გადასაღებ ღილაკს დავაჭირე. გადავიღე თუ არა თეჰიმ პოზა შეიცვალა და ეხლა დივნის ზემოდან დაჯდა და ისევ თავისი დებილური მზერით დაიწყო კამერაში ყურება.
მე- არააა ეგრე არაააა- მივედი დივანზე დავსვი და საროჩკაც გავუსწორე.
მე- ეხლა წესიერი სახე მიიღე და თავი ცოტა უკან გადაწიე. - თეჰი დამემორჩილა და საკმაოდ კარგი ფოტო გადამაღებინა.
მე- კარგიიი ეხლა ჯინნ მოდიი.-ჯინი ფარიდან გამოქცეული ცხვრისავით მირბის დივნისკენ და თეჰის რასაცქვია მეტეორივით ისვრის. მის საქციელზე ყველას ჩაგვეცინა. ჯინთან მივედი და წესივრად დავაჯინე, სიცილს არ წყვეტდა. სანამ არ დავუჯღავლე არ დასერიოზულდა.
მე-ნუ დამიჯექი აქ მონალუზასავით უჰჰჰ - მომეშალა ნერვები და ვუთხარი დივანზე დაწოლილიყო.
მე- მუცლითთ შე დებილოოო- ყველამ სიცილი აიტეხა რადგან ჯინი ძაააან ნერვებზე მთხრიდა. ბოლოს რაღაცნაირად გამოგვივიდა და გადსვუღე.
მე- აბა შემდეგი ვის უნდაააა- ვთქვი თუ არა ნამჯუნი ამაყად გამოვიდა და ღიმილით დაჯდა დივანზე ისე რო მე მომწონებოდა, მისი ჩაჩხვლეტილი ლოყა ეკრანზე კარგათ ჩანდა. ნამჯუნთან მალე მოვრჩით. შემდეგი ჯიმინი იყო. მოვიდა, იპოზიარა, ადგა 🤷♀️ კარგი ფოტოები კი გამოვედი მარა ისეთი პოზები ჰქონდა ვაი ჩემ მტერს😂.
მე- ჰაააა ქუქქქ მოდი ეხლააა- დავიძახე და ეხლა კამერა პალმისკენ შევატრიალე. - მიდი პალმასთან დაჯექი- ვუთხარი ქუქის, ისიც დამემორჩილა და კომფორტულად მოკალათდა.
მე- დედააა ყველაზე წესიერი ნწნწნწწწწ- ვთქვი ქუქიზე და ყველამ ისეთი სახით გამომხედა მეგონა იქვე ჩამქოლავდნენ.- კაი კაი ვუმათ ვარ- ჩავიცინე ჩემთვის
ქუქი- ჰაააა არ მორჩი??მეტკინა ფეხებიიი- მოიჭმუხნა სახე.
მე- ჰო კი ადექი. აბა ეხლა ვინ დაგვრჩააა ჰოუპპპ მიდი კედელს მიეყუდე პალმასთან და სერიოზულად მიყურეე- ვთქვი თუ არა ჰოუპი უკვე კედელთან იდგა. - აააა მანგრეე ააა მანგრე იდექიიიი.
ჰოუპის ფოტოც კარგი გამოვიდა. ბოლოს თითქმის მძინარა შუგა დავაყენე და ნუ რავიცი კარგი ფოტოები გამოვიდა.