თავი 1 ხელშეკრულება❤️✍🏻

18 1 1
                                    

*-ქალბატონო ლიზა გთხოვთ აქეთ მობრძანდით-კაბინეტისკენ მიხმობს ჩემი უფროსი, მისის ჯენიფერი. კაბინეტში შევდივარ და სკამზე კომფორტულად ვჯდები.
მე- გისმენთ მისის ჯენიფერ.
მ.ჯ- ლიზა ამას ხელი უნდა მოაწერო- რაღაც ფურცელს მიწოდებს და მეც დაკვირვებით ვაკვირდები მას.
მე- ეს  რა არის??
მ.ჯ-ბითიესის წევრებს უნდა გადაუღო სურათები. მათ ყველაზე მაგარი ფოტოგრაფი მოითხოვეს და ბიგ ჰიტის დირექტორს თქვენზე უთქვამთ. მათ კი ამაზე ხელის მოწერა მოითხოვეს.
მე-კი მაგრამ ეს რა საჭირო იყო?
მ.ჯ- ამას თუ ხელს მოაწერ სხვა კორეელ ჯგუფებსაც გადაუღებ.
მე- არარსებობსსს- სიხარულისგან წამოვხდი და ხტუნვა დავიწყე.
მ.ჯ- კარგი კარგი დაწყნარდი მეც გამიხარდა-მიღიმის მისის ჯენიფერი. - ანუ ხელს მოაწერ??
მე- რათქმაუნდაა- ისევ სიხარულით ვეუბნები უფროსს.
მ.ჯ- შენს კაბინეტში წაიღე და თვალი გადაავლე, ნახევარ საათში შემოგივლი.
მე- კარგით მისის ჯენიფერ, თქვენის ნებართვით.- თავს ვუკრავ და ოთახიდან გავდივარ. ჩემი კაბინეტისკენ ღიმილით და თავდაჯერებულობით მივაბიჯებ, ჩემს კაბინეტში შევდივარ და სავარძელში ვჯდები რომ ხელშეკრულებას თვალი გადავავლო. არ მჯერაა, მე K-pop-ის მომღერლებს გადავიღებ სურეთებს. ამდროს ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა.

 ამდროს ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-რაშვებიიიიიიიი???...- გაისმა ენის მხიარული ხმა მობილურიდან.
მე- რავიცი აბააა ხელშეკრულებას ვკითხულობ
ენი- ჰოოოო კაია .. მოიცა რაა?? რა ხელ შეკრულებას?? ვერ გათხოვდებიი??
მე- ჰაჰაჰჰჰ არა დებილო ბითიესს უნდა გადავუღო ფოტოები და თუ ამას ხელს მოვაწერ სხვა კორეულ ჯგუფებსაც გადავუღებ ახლო მომავალში.
ენი- რაააააა???? ღმერთო ჩემო ლიზააააა😱😱😱😱
მე-ჰოჰოო არც მე არ მჯერა. კარგი წავედი და სახლში საჭმელი დამახვედრე მალე გამოვალ.
ენი- კარგიიი.

მე და ჩემი ფოტოაპარატი💕😀📷Where stories live. Discover now