פרק 5

4.3K 73 9
                                    

"ועכשיו לעונש האמיתי שלך" אמר ליאם עם חיוך ממזרי ופחדתי פחד מוות הוא דחף אותי למיטה שלו והתחיל להוריד לי את הבגדים הוא התחיל בחולצה בכיתי והתחננתי אליו שלא יעשה את זה כשהבנתי מה הוא רוצה לעשות בסוף הוא הוריד לי והתפתלתי ואז אחרי בערך דקה הוא נאנח בעצבים ויאוש וחשבתי שהוא ויתר אבל אז שמעתי רעש של ברזלים והסתכלתי למעלה וראיתי שאני אזוקה למיטה ואז הוא הוריד לי את המכנס ונשארתי עם הלבשה תחתונה והוא הסתכל בערך דקה על הגוף שלי בהערצה ובמבט רעב ולאחר מכן הוא נישק לי את כל הגוף ואז הוריד לי גם את ההלבשה התחתונה והתחיל לחדור אליי והכאב הזה כל כך מכרסם בכיתי ובכיתי ראיתי בצד את המפתחות של האזיקים אז בשקט פתחתי את האזיקים ואזקתי את ליאם למיטה הוא גיחח ואמר בזמן שהתלבשתי "תשחררי אותי" אמר בגיחוח מזלזל כזה עשיתי את עצמי חושבת "מממ לא נראה לי" אמרתי "תשחררי אותי!" צעק אך לא הקשבתי לו והלכתי שהייתי ליד הדלת נזכרתי שאני לא יכולה לצאת בגלל הצוקר שליאם חייב אותי להשים אז התחבאתי בחדר הכי לא צפוי שליאם יחפש בו נכנסתי לארון שנמצא שם והתחבאתי בתך כל הבגדים לאחר בערך 10 דקות שמעתי את ליאם צועק "בר כאדי לך לצאת אני יודע שאת שומעת אותי" אך לא יצאתי למרות שפחדתי לאחר  דקה נמשכתי ממקום מחבואי ונדקרתי בכתף הסתכלתי וראיתי מזרק תקוע לי בתוך הכתף המינית וראיתי שמי שמשך אותי היה ליאם "עשית טעות חמורה" ליאם אמר ואחרי כמה שניות הרגשתי שאני נרדמת והדבר האחרון ששמעתי היה "לילה טוב אהובה" ונרדמתי.
קמתי בחדר גדול וקמתי וניסיתי לפתוח את הדלת אך היא הייתה נעולה חזרתי למיטה ושם היה פתק פתחתי אותו והיה רשום שם
בוקר טוב אהובה,
כמו שאני מניח שראית בלעדי את לא יכולה לצאת מהחדר יש לך ארוחת בוקר על השידה.
ממתי הוא קורא לי אהובה?
הייתה על השידה צלחת מלאה בפנקייקים ופירות ושוקולד כל מה שרק אפשר לחלום עליו אבל לא ממש הייתי רעבה אז אכלתי קצת ואחר כך ראיתי טלוויזיה ואז שמתי חדשות כי תמיד אהבתי לראות חדשות ראיתי תמונה שלי ושוטר מדבר"אנחנו קרובים למצוא את החטופה שלנו אני מניח שכבר שבוע הבא היא תיהיה בבית בחזרה לאולפן"שמעתי את השוטר אומר ואז ראיתי את ליאם עומד זועם "בואי לאכול" אמר בקול חלש אך עצבני מאוד סיימנו לאכול וליאם הביא לשנינו מים שתיתי ונרדמתי.
קמתי בחדר שונה מהחדר הקודם בבית של ליאם.
לא הבנתי למה ליאם שם לי במים סם שינה מה רק בשביל להעביר אותי שוב חדר ולאחר מלא מחשבות ליאם נכנס לחדר "כפי שאת רואה את לא באותו חדר ושתדעי אנחנו גם לא באותה ארץ"אמר
"איפה אנחנו" שאלתי את ליאם
"בלונדון" אמר מה זה פאקינג יבשת אחרת
"למה?" שאלתי
"כמו שראית בטלויזיה מחפשים אותך וכמעט ומצאו אותנו ואני לא יכול לתת להם לקחת אותך ממני כי את שלי עכשיו וגם פה תוכלי לצאת מהבית ולא להיות תקועה כל היום בבית כי כאן אף אחד לא יזהה אותך וגם אם תנסי לברוח לא תצליחי כי אני מכיר כאן כל חור. בואי לאכול" אמר ליאם והלכנו לאכול כסיימנו ליאם אמר שהוא צריך ללכת מלמלתי טוב והלכתי לחדר ועשיתי מרתון shadowhunters(ממליצה לצפות אני מכורהה😍 ה.כ) ראיתי את הפרק מלאק אני מאוהבת פרק אחד היפים והנשיקה של אלק ומגנוס בכלל מאוהבת בהם לאחר בערך חמישה פרקים ליאם הגיע וכיבה לי את הטלויזיה והתקרב אליי והזריק לי משהו לכתף לאחר דקה לא יכולתי לזוז יכלתי רק לראות לשמוע ולדבר ולא הבנתי למה הוא הזריק לי את זה אבל לאחר דקה כבר הבנתי למה עשה את זה כשהתחיל להפשיט אותי בזמן שאני מתחננת שלא יעשה את את זה ובוכה "תסתמי" צעק ליאם ושתקתי כי פחדתי ממנו כל כך וגם לא כל כך הייתה לי ברירה הוא הפשיט את החולצה והמכנסיים שלי והסתכל על הגוף שלי בהערצה ובמבט רעב ולאחר מכן הוא נישק לי את כל הגוף ואז הוריד לי את החזיה ונישק לי את החזה בזמן שאני בוכה ומתחננת שיפסיק אך זה לא עוזר אפילו לא במקצת לא אכפת לו ממני לאחר שהוא סיים לנשק אותי הוא הוריד לי את התחתונים ונישק אותי גם שם ואז הוא התפשט וכשבאתי להגיד לו שלא יעשה את זה הוא הכניס את איבר מינו הענק חשוב לציין לפי והתחיל לזיין לי את הפה  אני מוציאה קולות חניקה כדאי שיבין שאני נחנקת אך זה לא עוזר הוא גונח וכשסיים הכריח אותי לבלוע את הזרע שלו זה היה מגעיל ממש ואז הוא חדר אליי וזיין אותי כשסיים הוא נשכב איתי במיטה וחיבק אותי מאחורה לאחר שנרדם הייתי שקועה במחשבות ולאחר כמה זמן גם אני נרדמתי.
קמתי  עם התלבטות האם אני ישים קץ לחיי.
פרק חדש❤
מצטערת שלוקח לי זמן להעלות פרקים אני בתקופה קשה בלימודים ובחיים מקווה שתבינו אותי.
אני רוצה לעשות שאלות תשובות אז תרשמו פה שאלות ואני יענה עליהן.
מקווה שאהבתן את הפרק love you ❤

את שליWhere stories live. Discover now