Len samé komplikácie

52 0 0
                                    


Už dve hodiny počúvam ako sa moje dve najlepšie kamošky hádajú.Nie preto,že by sa nemali radi,skrátka majú rôzny názor na všetkých tých Leonardov di Capriov,teda s výnimkou jedného,môjho brata...Reeda O 'Connela.A tiež sú dosť odlišné ,zatiaľ čo Ashley Cavanoughová vyzerá ako anjelske dievča,veď viete:modré oči,dlhé blond vlasy,vysoká,tak Kim Davidsonová je jej pravým opakom.Kedysi jej krásne dlhé vlasy,nahradili čierne ostrihané do krátkeho elegantného strihu po plecia...oči hnedej farby zdobia očné linky,čierne a extra hrubé.No a nakoniec nemusím dodávať,že z nej srší totálne temno.

No a nakoniec nemusím dodávať,že z nej srší totálne temno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


No a napokon som tu ja ...Mia O'Connelyová...hmm,moje vlasy majú takú čudnú farbu,sú niečo medzi odtieňmi  hnedej a blond.No a je tu jeden problém...môj brat.

No  v každom prípade ani nestihnem otvoriť ústa,aby som situáciu trošku upokojila,keď môj brat ako vždy všetko vyrieši za mňa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No  v každom prípade ani nestihnem otvoriť ústa,aby som situáciu trošku upokojila,keď môj brat ako vždy všetko vyrieši za mňa.Na tom by nebolo nič zlé,veď starší bráchovia riešia problémy mladších sestičiek.Ale najhoršie na tom je,že si to môj brat ani neuvedomuje.Už len to že si sem napochoduje ako veľký mačo ma neskutočne vytáča.Chcem tým povedať,že keď je v blízkosti môj bráško moje dve kamošky sa správajú ako vymenené.Akoby mávnutím nejakého prútika nahodia také úsmevy až sa bojím,že im celý ksicht pukne.

Brácho podíde ku mne a postrapatí mi vlasy,v dôsledku čoho na neho vyplazím jazyk...,,Ale,ale sestrička,len som vás chcel pozdraviť,prehodí Reed akoby mimochodom.

,,Sorry,ale asi ťa sklamem,my s babami máme namierené do kina"vyšteknem  na brata.

,,No...vieš Mia,my s Reem máme rande,úple som na to zabudla" hodí na mňa Ashley  dosť previnilý výraz.

,,No,že si to ty...v pohode,ale  ty Reed, ak jej ublížiš...tak si ma nepraj!"pohrozím bratovi.

,,Jasné ségra,veď Ashley je môj anjelik",hodí očkom po mojej blonďatej kamoške akoby trochu váhal...No v každom prípade ho musím zastaviť,kým sa dozviem niečo,čo naozaj nepotrebujem a nechcem vedieť,pomyslím si.

Keď poviem svojej kamoške a bráškovi,že je to okej,tak...začnú výskať a skákať skoro meter dvadsať.Keď sa začnú uchyľovať k objatiu,my s Kim zdrháme.

Keď sa začnú uchyľovať k objatiu,my s Kim zdrháme

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,No tak čo?"spýtavo pozriem na Kim.

,,Vieš,ja nemám chuť ísť do kina,mám s niekým rande",prednesie tak záhaadne ako to vie len ona.

,,Vieš ani nie som sklamaná ani mne sa tam nechce ísť,iba by som plakala nad nejakým ďalším Leonardom di Capriom...takže si uži RANDEE,snažila som sa to predniesť tak záhadne ako to zvykne Kim, no mám pocit,že to nejde a tak sa rozlúčime a ideme každá svojou cestou.

Po nekonečnom dni sa hodím do mojej postieľky a zaspinkám.Zobudí ma vyzváňanie mobilu,volá mi Cade a tak mu zodvihnem  ,,Ahoj Cade,deje sa niečo?"prednesiem trošku zachrípnutým hlasom.

,,Zobudil som ťa?"spýta sa zahambene,čo je fakt čudné. ,,Nie vôbec"zaklamem.

,,Vieš...tak mi napadlo,že by sme mohli ísť spolu...teda..na párty...či by si chcela so mnou ísť...teraz?"povie zadychčane,keď sa jeho dych upokojí nastane trápne ticho.

Panebože  Cade Jennings,pomyslím si...,,Jasné,že chcem,tak o dve hodiny  u teba?"

,,Môže byť"...rozlúčime sa a ja sa pustím do prehrabávanie sa skrine.Nakoniec tam nájdem pohodlné boyfriendy,bielu blúzku a bombovú čiernu koženu bundu.Keď mám toto všetko na sebe...pustím sa do úpravy svojho fejsu.Nanesiem si tenkú vrstvu mejkapu,nanesiem si hrubú vrstvu maskary na mihalnice a môžem ísť.Cestou ku Cadovi mi len tak myšlienky víria hlavou a nejde ich zastaviť.

Bad girlWhere stories live. Discover now