Párty s Cadom Jenningsom

34 0 0
                                    


Spolu s Cadom sa poberieme k TJ (Tylerovi Jamesonovi)na párty.Neujde mi jeho mierny úškrn,keď si ma premeria.Ach, zasa to trápne ticho,pomyslím si.Vtedy ho však Cade preruší,no v tej chvíli by som asi bola radšej keby ostaneme pri tom tichu.

,,No ako berieš to,že tvoj bráško chodí s Ashley?

,,V pohode",prehodím,dúfajúc aby to vyznelo ľahostajne,všimnem si,že my to nevyšlo,lebo Cade vyprskne do smiechu,no náhle zvážnie...a na nič sa nepýta za čo som mu mimoriadne vďačná.

Sme u TJ kde je mega veľa ľudí a ja premýšľam či som nemala ostať doma .Zasa budem musieť strúhať badgirl.No v každom prípade mi príde nevoľno,lebo do miestnosti,konkrétne do kuchyne vkráča Shy Montgomeryová ruka v ruke s Jayom Waidsonom.Cade si to všimne, chytí ma za ruku a vedie ma hore po schodoch do spálne Tylerovich rodičov.

,,Vieš,nemal som ťa sem brať,bolo to blbé...ja nevedel som,že tu budú...hlas sa mu zlomí keď mu pohľad zastane na mne  a ja mám pocit, že som v jeho očiach zbadala záblesk smútku,hamby a ešte niečoho...no vzápätí sa to vytratilo.

,,Som v pohode"poviem mu,začo sa vzápätí rozčúli a ja tomu fakt nerozumiem...

,,Nehovor,že si v pohode,vieš ja len...Pohoda!!...bože,veď to je na zbláznenie! jačí po mne až mi z toho vytrysknú slzy a chystám sa na odchod,keď ma chytí za zápästie a pritiahne si ma k sebe.

Do ucha mi pošepká: ,,Som idiot,prepáč...ja,dovoľ mi zaniesť ťa aspoň domov"

,,Fajn"šplechnem mu do ksichtu a odtiahnem sa od neho.Cestou domov sa udobríme a keď sme už pred mojim domom...rozplačem sa a vysvetlím Cadovi,že ma mrzí ako som sa správala.

,,Ale netrep,prosím ťa to ja som tu blbec",povie akoby nič.

,,Myslím,že sme tak trochu blbci obaja" ani jeden z nás nevie prečo ale rozrehoceme sa ako blázni,asi to bude tou situáciou.Nakoniec skončím u Cada doma s pukancami  v ruke.



Ráno sa zobudím len a neviem si nájsť svoje rifle.Totiť to sme zaspali na gauči a keďže nám bolo teplo dali sme si dole rifle...áno obaja!

Toto je dôsledok:

Takto som sa musela trepať domov a radšej nechcite vedieť ako vyvádzal Reed,nehovoriac o tom,že nevie o tom,že som bola u jeho najlepšieho kamoša

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takto som sa musela trepať domov a radšej nechcite vedieť ako vyvádzal Reed,nehovoriac o tom,že nevie o tom,že som bola u jeho najlepšieho kamoša.

Bad girlWhere stories live. Discover now