Pôvodne to mala byť chatovačka,no moja coolová sesterka Hannah všetko zmenila.Hannah aj so strýkom Jaredom O'Connelom bývajú v dome na pozemku športového klubu.Ešte skôr ako sa s Kim dostaneme na pozemok,víta nás dunenie basov.Kim zaparkuje auto na konci dlhého radu,ktorý sa vinie do kopca.Prevediem Kim cez hlavnú miestnosť až na verandu.Hannin dom je ultramoderný,samé zvláštne plochy,okná a uhly.Bazén je podsvietený a z betónu vystrekujú gejzíry vody.No nikto nepláva,lebo je až príliš chladno. ,,Idem si po niečo na pitie.Čo si dáš?"
opýtam sa Kim a ukazujem na chladničku. ,,Stačí mi pivo."Na vzdialenom konci verandy zbadám Cada. Rozpráva sa s ním víla s kvetinkovou korunkou a veľkým zadkom.Fuj.A je to Jordan Carringtonová. A záleží mi na tom?Samozrejme.A za to sa nenávidím.Odvraátim sa,aby som neurobila nič nevhodné,ako napríklad,že k nim napochodujem,začnem Jordan kmásať vlasy a prikážem Cadovi,aby sa s ňou okamžite prestal baviť.Ach...škoda,že tu nie je Reed,radšej mi ukradne kamošku a olizuje sa s ňou kade tade.....
Takmer všetci,až na pár výnimiek majú kostým.Som tu jediná vo futbalovom drese svojho brata.Takže som zo seba,zasa omylom urobila stredobod pozornosti.Je to zvláštne,fakt čudné,pretože kedysi som skvele splynula s davom.Obrátim sa na Kim. ,,Musím sa prezliecť,alebo si aspoň umyť tvár."Oproti dokonale nakechleným tváričkám nejakých primadon vyzerajú hrubé čierne linky pod očami,naozaj trápne a divne. ,,Vyzeráš dobre,"protestuje Kim.
,,Nie.Ak to tu mám prežiť,musím zapadnúť".Kim síce nesúhlasne pokrúti hlavou,ale ukáže na koniec chodby. ,,Počkám ťa tu".Oplachujem a drhnem si tvár,až tak,že mi naskáču červené fľaky na pokožke.Som zahĺbená vo svojich myšlienkach a tak keď,začujem piskľavý hlas Shy Montgomeryovej pri mojom uchu,nebadane sa myknem.
,,Jordan a Cade si celkom rozumejú,však?"zaspí mi do ucha Shy.
Fuj.Shy Montgomeryová.Už nemá na sebe kostým,čo je škoda.Bola by z nej dokonalá čarodejnica. ,,Ty asi nemáš do čoho pichnúť?"opýtam sa sladko.
,,Ale áno mám,do teba"zahučí a zasmeje sa jediná na svojom trápnom výroku.Využijem to,že som vyššia než ona a tak sa nad ňu skloním a poviem ,,Ty si obyčajná nula,ktorá ma nemôže len tak uraziť,takže sa s nimi môžeš dať vypchať. ,,Už sa bojím,prehodí.No všetci počujeme náznak strachu v jej hlase a tak sa len zasmejem a prejdem okolo nej,že nestojí o moju pozornosť.
Dvere na kúpeľni sa otvoria a ja razím si cestu von okolo dvoch klebetníc.Vrátim sa do hlavnej miestnosti a všimnem si,že futbalisti sú dnes bohovia.Usmejem sa a prejdem k pultu s alkoholom,to akože pripíjam na nich a na môj mizerný život.Obraciam v ruke prázdny pohár od whisky...keď zrazu je pri mne môj brat.Vôbec ma to neprekvapí.Sadne si ku mne a vrhá podavé pohľady na každého chalana v miestnosti.
,,Čo je to s tebou,veď ty nikdy nepiješ"vyčítavo na mňa pozrie a uškrnie sa.
,,Nechaj to tak Reed,dobre?"prevrátim oči a trochu prihlúplo sa zasmejem,už ani neviem načom...asi život aleboo Reedove veľké oči ako žaba...pustím na zem prázdnu fľašu aj s pohárom.
,,Preboha Ree tá fľaška spadla aa j pohárr. ,,Ségra,stačilo"vrieska alebo mám dojem že je to moja hlava.Vezmem ďalšiu fľašku stiahnem trošičku a vzápetí...zatmieva sa mi pred očami.
YOU ARE READING
Bad girl
RomanceMia O'Connelyová a Reed O'Connel sú súrodenci a Mii to niekedy poriadne lezie na nervy.Nie preto,že by svojho staršieho bráška nemala rada,ale skrátka ju vytáča do nepríčetnosti,keď sa o ňu chce materinsky starať.Aj keď má Mia dokonalý image badgirl...