Bojins pov:
"AYRILALIM DA NE DEMEK!?"
Bomin ile çok iyi gittiğini sandığım ilişkimiz şimdi Baeseul yüzünden bitiyordu!!
"Hey saki-"
"O BAESEUL ADLI SOKUK KIZ YÜZÜNDEN DEĞİL Mİ!?!"
"Hey onun hakkında böyle konuşma! Onu seviyorum!"
"Bana sadece 2 ay önce çıkma teklifi ettin nasıl bu kadar hızlı değişebiliyor her şey!?!?!"
"O farklı tamam mı? O özel.Onu seviyorum az önce de dediğim gibi, üzgünüm ama bitti Bojin."
"Bomin.."
"Efendim?""SİKTİR GİT BOMİN BELANI BULMUŞSUN ZATEN, İKİNİZİ DE SİKEYİM"
Hızla dışarı çıktım ve o aptalın arabasını çaldım.
Gözlerimden yaş gelirken arabayı hızla boş yolda gece yarısı sürüyordum, kaza yapma olasılığım umrumda değildi CEHENNEME GİTMEK İSTİYORUM WOOOHOOO
Arkamda bir polisin olduğunu fark etmem 2 dk mı aldı.Kenara çektim ve adamın diyeceklerini bekledim.
"Genç kadın hız sınırını geçtiniz ve araba hırsızlığından-"
"KAPA ÇENENİ SÜRTÜK"
Gaza tam güç bastım ve yola devam ettim... beni kimse durduramaz ve bunu ödeyeceksin Bomin...
2 gün sonra
Saklanıyordum arkadaşımın yardımıyla, tanıdığı bir mafya vardı ve bana yardım ettiler, bende bugün mafya başı kadınla görüşmeye gideceğim, bir kadın!?
Ona teşekkür etmem gerekiyor..."Merhaba bayan Bojin.."
Kadın kahkülleriyle çok seksi görünüyordu... BİR DAKİKA KENDİNE GEL BOJİN AZMA!!
"Me-merhaba... şey.."
"Adım Kangye"
"Öncelikle beni polislerin elinden kurtardığınız ve o piç Bomin'i hapishanelik ettiğiniz için çok teşekkür ederim."Çok ponçik bir kahkaha attı sanırım ölüceğim çok tatlı aynı bir anime gibi suratıyla...
Birkaç hafta sonra...
Sürekli onu düşünüyordum.Evde boş boş otururken bile sürekli o vardı aklımda...
"Sanırım arayacağım"
...
"Alo , bayan Bojin?"
"Şey Bojin diyebilirsin.."
"Ahh... Bu ne güzel süpriz böyle.."
"Ya ben... eğer akşam müsaitsen... bir şeyler mi yapsak?.. diyecektim de.."
"Şey ben de boştum aslında... yani güzel olur neden olmasın"
"Peki.."
"Sizi... Yani seni akşam 7 gibi alsam?"
"8?"
"Tamam hazır ol😂"
"Bekliyorummm😂😁😊"...
Ohhhh Aman tanrım o neydi öyle kalbim yerinden çıkacak zannettim...
Kangye's pov:
Yemek sipariş etmek için masada bekliyorduk ve ben ona çaktırmadan bakıyordum çünkü tahmin ettiğimden de seksi olmuştu bu akşam...
Yüzünü bana çevirdi ve bakışlarımı yakaladı
Lanet olsun
Meraklı gözlerle bakıyordu
Hadi açıklama yap Kangye
"Ben.."
Garsonun biri sonunda gelebildi ve bu tuhaf havayı bozabildi...
3 gün sonra...
Bojin ve ben... dün, yarın için yani bugün için kahvaltı planı yapmıştık.Ona bugün açılacaktım ve eminim o da bana karşı aynı şeyleri hissediyordur...
Telefonunu bir kaç kere aradım ama cevapsızdı, umarım bir sıkıntı yoktur.
Gidip evine bakmaya karar verdim ve evden dışarı çıkmak için dış kapıya yöneldim.
Kapıyı açar açmaz yerde telefon numarası yazan bir kağıt gördüm.
Belki birisi düşürmüştür diye yere bırakacaktım ki "-Bojin" yazısını görmemle telefonu elime almam bir oldu.....
......
........
Hiç kimse cevap vermiyordu.Sonra farkettim ki bu numara bana mesaj atmış;
*konum*
Araba anahtarını alıp yola koyuldum.
Şehir dışını gösteriyordu konum, korkmalı mıyım?Yaklaşık 1 saat sonra...
Koca bir uçak bakım alanındaydım.
arabayı yok kenarına park edip kapısına yöneldim...Açar açmaz sandalyede bağlı gözleri yaşlı Bojin ile karşılaştım.İki metre uzağımdaydi ve yanında içerideki adamlarıyla birlikte Bomin vardı.
Gözlerimi irileştirip adamları inceledim ve en son Bomin ile göz göze geldik.
"Ne-yaptığını-sanıyorsun-sen?!"
"Hoşgeldin Kangye.."
"Senin hapishane de olman gerekmez mi?"Sakin ama bastıra bastıra söylüyordum her kelimeyi.Ağzı bağlı olmasına rağmen çok net konuştu Bojin
"Kangye... Lütfen... Kurtar beni..."
Onun zayıflığı her ne kadar beni ağlatacak gibi olsada ağlamadım,
Ağlamamalıyım..."Amacın ne?"
"Sana tek bir şey söyleyeceğim ve bunu yapmazsan geberirsin.."
"Devam et"Bojin'in ağlaması kuvvetlenmişti ve söyledikleri anlaşılmıyordu artık.
Bomin onu susturmak için elini Bojin'in sol omzuna koydu ve Bojin biraz daha sakinleşti.
"Bojin'e yaklaşmayacaksın seni onun etrafında görmeyeceğim herhangi bir şekilde iletişime de geçmeyeceksin"
"Demek kıskandın ha? Üstelik onun eski sevgilisisin.Baeseul varken Bojin'e olan bu kıskançlığın ne Bomin??"
"KAPA ÇENENİ VE BAESEUL'UN ADINI AĞZINA ALMA"Hadi şunu biraz sinirlendirelim...
Yavaşça ona doğru adımlar atmaya başladım ve cidden yavaştım.
"Hadi başka bir şey konuşalım... onunla dün akşam yaptıklarımdan haberin var mı? Bojin sana anlattı mı?.."
Çatık kaşları şaşkın ifadesiyle şekil değiştirdi ve Bojin'e baktı.Bojin ise sadece bana bakıyordu ve gözlerini irileştirmişti çünkü neyden bahsedeceğimi tahmin edebiliyordu.
"Bojin-ahh Bojin-ahh Bojin-ahh senin her türün ayrı bir zevk.."
Bomin korkuyla bakıyordu,Bojin kafasını yere eğmişti.
"NE DEMEYE ÇALIŞIYORSUN KANG!!"
"Kang değil mi? Muhtemelen Bojin bizim kardeş olduğumuzu da bilmiyordur.."Bojin yüzüme 'ciddi misin!?!?!?' Bakışları atıyordu ama işime geri dönmeliyim
"Bojin-ahh... Çok lezzetlisin kızım.."
"Kangye!! AÇIK KONUŞ"
"Bundan açık konuşmamı bekleyemezsin unnie, onu siktim tamam mı!? Tutkuyla seviştik..."Bomin beni hafifçe itekledi ve bağırdı.
"SIRF BENİ SİNİR ETMEK İÇİN YALAN SÖYLÜYORSUN!!!"
"Hayır unnie yanılıyorsun... sen de onun tadını bilirsin... muhteşem değil mi??"
"SIÇTIM AĞZINA KANGYE"
"Sen öyle san"Tabiki hazırlıklı gelmiştim... telsizi elime alıp bizimkileri çağırdım... yaklaşık 50 silahlı adamıma onun 15 silahlı adamı dayanmaz...
Bojin'in yanına gidip hızla bağı çözdüm ve elinden tutup yine hızla dışarı çıkardım.
"KANGYE!!"
Bojin boynuma sarıldı ve ardından hızla dudaklarıma yapıştı.Kalbim cidden iyi değil.Karşılık verdim ve orada içerdekiler birbirini yerken biz tutkuyla öpüştük...
////////////
Bunu okuyan Flex(üyelere) soruyorum
Bölüm hoşunuza gitti mi ve bir sonraki kitabi ne yapayım
Istediğiniz yerleri düzeltebilirim
Ve lütfen unnilerim bu bölüme 10 üzerinden puan verin yazımı görmezden gelmeyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOTS OF FLEXAGON
FanfictionFlexagon'dan her türlü shipe oneshot bulunur... not: Kapak için Bomin'e teşekkürler...