Kangye,Bojin,Miyeong ve Hyoah sonunda kalacakları otele gelmişlerdi.
Ancak küçük bir sıkıntıları çıkmıştı; Otelde tek kalan oda VIP büyüktü ve otel işletmecileri başka bir grup daha alıp oda 2 taneymiş gibi kullanacaktı biraz daha para için.Tabi kızların bundan haberi yoktu ve şimdi öğrenmişlerdi.Sinirliydiler ancak şehirde başka otel kalmayınca buna mecburdular.Yine de otelin sahipleriyle görüşüp konuşmak istiyorlardı.
Kangye tulum giymişti ve altındaki pembe gömlekle çok şirin görünüyordu.
Miyeong şık bir gömlek ve yırtık pantolonuyla saçlarını da açınca çok seksi görünüyordu.Bojin de sportif ama kısa şeyler giymişti, bu onu tatlı gösteriyordu.Hyoah ise masum ve şık giyinmişti.Otelin kapısından bir grubun girdiğini fark ettiler.En önde güneş gözlüklü deri ceketli saçlarını toplamış seksi ve havalı bir kız belirdi.Arkasından kısa saçlarıyla şapka takmış ve onun üstüne de kapşon geçirmiş yine de kız olduğu belli olan, ondan sonra inek tipli ama havalı esmer tende bir kız geldi.
Hyoah hemen en büyüklerine dönüp sordu;
"Unni, acaba bizimle kalacak olanlar bunlar mı?"Hyoah endişeliydi biraz. Bu tipler onu kotkutmuştu sonuçta...
"Hiçbir fikrim yok.."
Bojin de onları incelemeye dalmıştı.
Miyeong hızla Bojin'e yöneldi ve konuştu;"Unni bunlar normal kızlara benzemiyor korkuyorum ben"
Kangye ise susup sadece esmer kızı izliyordu...
Bojin de korkmuştu ama bu korku bir yandan hoşuna gitmişti.Sonunda normal klasik insanlardan farklılarıyla tanışacaktı.
"Susun da valizleriniz kapın, onlardan önce gidip en iyi yerleri kapalım"
Diğerleri kafasını sallarken Kangye daldığı yerden yani transtan çıkıp hızla bej rengi valizini kaptı.
Diğer kızlar daha fazla etrafa bakmayı kesip asansöre bizimkilerle beraber yöneldiler...
Kızlar fark etmemişti onları, o yüzden yavaştılar taaa ki diğerlerinin onları geçip onlardan önce asansöre binene kadar...
Kızlarımız tabiki ne kadar sıkışacaklarını bilselerde bindiler.Şapkalı arkasını dönmüştü.Miyeong'un kalçası
sıkışıklıktan güneş gözlüklü kızın kadınlığına baskı uyguluyordu ve her ne kadar Miyeong için hava hoş olsa da Baeseul arkasında azıyordu.Hyoah ve Bojin kapının dibindeydiler.Esmer ile Kangye ise ortada birbirlerine girmişlerdi resmen...Sonunda 14. Kata gelebilmişlerdi
Bojin ve Hyoah çıkar çıkmaz diğer pozisyondakiler rahatlamıştı sonunda.
Onlarda arkalarından çıktılar.Semeler arkada yavaş yavaş ilerlerken ukelerin kapıya ulaşmasına çok az kalmıştı..."ÇABUK ÇABUK SOKUN ŞU ANAHTARI" Bojin endişeyle elinde anahtar ile birlikte titreyen Miyeong'a söyledi.
"YA Bİ SUSUN KENDİMİ KORKU FİLMİNDE GİBİ HİSSEDİYORUM" Miyeong sonunda isyan etti.
"Verin şunu ya" Kangye arkadan kolunu uzattı ve anahtarı hızla alıp kapıyı bir tıkla açtı.Ukeler hızla içeriye girdiler ve oda cidden mükemmeldi.Sağ ve solda iki oda kapısı daha vardı.Salonda ise sol tarafa 2 ranza duvarlara tutturulmuştu. Sağ tarafta Televizyon ve koca bir koltuk vardı,Koltuk fazla genişti.Banyo da jakuzi vardı.Küçük bir de amerikan mutfak...
"Hadi unnilerim ne duruyoruz yerleşelim"
Dedi Hyoah."Sude ile ben sol odadaki çift yatakta siz ikiniz de diğer çift yatakta yatarsınız."
Dedi Bojin.
Hyoah"Ama unni ya gelen o tuhaf kızlar şikayet eder ve kavga çıkarırsa?"
"Eğer şikayet ederlerse onlarla birlikte plan yaparız.."
"Peki" dedi Hyoah unnisini dinleyerek.Sonunda diğerleri gelmişti ve ukeler odalarında yerleşmeye başladıkları ve kapı kapalı olduğundan semeler odayı boş sanıp hızla dalıp sojuları tezgaha koymuşlardı.
Esmer olan kız Leehye konuştu,
"HADİ DİKELİM ŞUNLARI!!"
Bomin,
"Bekleyin tuvalete gitmeliyim.."Ukeler bağırışmaları duyunca durmuşlardı çünkü şu an üstlerinde...
"SİKTİR"
Bomin yanlış odaya girmişti ve üstlerinde sadece iç çamaşırlarıyla Bojin ile Miyeong'u görmüştü.Bojin ve Miyeong şoktan dolayı sadece öyle tip tip bakıyorlardı.Bomin ise gözlerini irileştirmiş suratlarına bakıyordu.
Arkadan Bomin'i duyan Baeseul geldi.
"Ne oldu kanka bir sorun... BU NE SİKİM!?"
Baeseul'un hormonları azınca kızları süzmeye başladı.
Bomin,
"Yoksa sizi sevişmeye hazırlanırken mi yakaladık!?"Miyeong sonunda çığlığı basmıştı dünyaya geri dönüp ardından Bojin de çığlık atmaya başlamıştı ve kıyafetleri suratlarına doğru attılar...
Bomin: LANET OLSUN ATMAYI BIRAKIR
MISINIZ ŞUNLARI!?!?!
Baeseul: EVET ÇÜNKÜ DAHA ÇOK AZMAMA SEBEP OLUYORSUNUZ!!
Miyeong: Ne sevişmesinden bahsediyorsunuz biz lez değiliz!!Bojin afallayıp Miyeong'a döndü;
"Değil miyiz??"
"Öyle miyiz??"DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOTS OF FLEXAGON
أدب الهواةFlexagon'dan her türlü shipe oneshot bulunur... not: Kapak için Bomin'e teşekkürler...