1. Bölüm Part 3

37 4 0
                                    

Arkadaşlar biliyorum uzun süre yazamadım ama söylediğim gibi tatilden yeni geldim ve soz verdiğim gibi bölümü paylaşıyorum. Bir gün geç yazdığım için özür dilerim. Iyi okumalar vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Çağrı yanıma gelip bana sarıldı. Onu ittirip " hadi ama yakışıklı daha sarhoş olcaz" dedim. Çisemde geldi yanımıza birşey dememişti. Çağrı Çisem ve arkadaşları bir masada toplandık, diğer davetliler kendi aralarında eğleniyor du. Tabu oynamaya başladık yenilen grup votkaları şat yapacaktı.

Ilk bizim grup başladı. Ben - Onur - Kaan - Atakan - Rabia diğer grup Çisem - Çağrı - Gülsüm - Mehmet - Can.

Atakan anlatıyordu.

Atakan: Buzdolabı ne ?

Onur: Eşya.

Atakan: arızalanınca ne olur?

Rabia: Bozulmuş olur.

Atakan: Bir kağıt vardır bozulunca kullanalim diye.

Ben: Garanti belgesi.

Atakan:eveeeeetttt

.

.

.

.

.

...

Sonlara gelmiştik. Çağrılar yeniyordu. Onların grubunda herkez hızlı ve güzel anlatıyordu.

Çağrı: Şimdi biz karşı takımla ne içerisindeyiz.

Çisem: rekabet

Çağrı: eveeeeeeetttt

Ve işte yenilmiştik. Çağrıyla Çisem gözümün önünde sarılıp öpüştüler. Bizim grubada 50 bardak votka düştü. Rabia ve Kaan kullanamadığı için Rabianin bardakları bana Kaaninkiler Atakan a kalmıştı. Onura on bana ve atakana 20 bardak düşmüştü. Bardakları ard ardına kafama dikince midem bulandı ama kusmadım. Anında sarhoş olmuştum. Ama hala kendimdeydim. Rabia, Kaan ve Onur ayni semtte oldukları için Kaanın arabasiyla gittiler. Çağrı, Çisemi evine bıraktı. Çağrıların grubunun ne zaman ortadan kaybolduğunu anlamadım. Beni ve Atakanı Atakanın kuzeni Poyraz gelip aldı. Arka koltuğa oturmuş onları dinliyordum ki birden midem bulandı ve arabanın içine kustum. Poyraz ın birden arabayi durdurması ve bağırmasıyla irkildim. " Ne yapiyorsun sen dursamda dışarıya kussan olmuyormuydu iyilik yapip seni arabaya alanda kabahat." Ne olduğumu anlamadım. Direk arabadan inip bağırmaya başladım. "Özür dilerim bilerek kusmadım arabana temizleme parası neyse ginderirsin fişi" diyip bir taksi durdurdum.Beni tutmaya çalışan Atakana "bırak beni" diye bağırıp taksiye bindim. O sırada poyrazda arabadan inmiş bana bakıyordu. Direk eve gittim. Annem uyuyordu. Odaya çıkıp kendimi yatağın üzerine attım. Çağrı nasıl beni onlarla bırakıp giderdi hala aklım almıyor. Elimde olmadan kustum ne kadar değerli arabası varmış.  Poyrazı ve bugün olanları unutmak için odamdaki banyoya girip suyu açtım.  Elbisemi  ve iç çamaşırlarımı çıkarıp suyun ısınmasını beklemeden suyun altına girdim.  Su ısındıkça kendime geliyordum...

YALNIZLIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin