Kapıdan kol kola girmiştik Çağrıyla herkez kendi aralarında fısıldaşıp duruyordu.Davetlilerin çoğu holdingleri olan zengin ve büyük geçmişe sahip olan aileler ve çocuklarıydı. Hepsinin dört dörtlük hayatı yoktu belkide ama hala benim ailemi ve beni eleştiriyorlardı. Babam bizi terk ettiğinde gazetelerde çıkan haber aklıma geldi. Başlığı ZENGİN KIZ FAKİR OĞLAN TRAJEDİSİ olan haberde Büyük iş adamı ÇETİN DİNÇER'in kızının eski türk filmlerini aratmayacak olan evliliği bitiyormu ? ERDAL KAHYA, Dinçer'in kizi SEMA KAHYA'yı kiminle aldatıyor? gibi şeyler yazıyordu. Evet babam Erdal KAHYA annemi aldatmıştı. Çağrının "Sima" demesiyle kendime geldim. Biz ne zaman Çisemin yanına gelmiştik? "Efendim" "Sima bu Çisem yani hayatımın kadını"dedi. Çisem "memnun oldum tanıştığıma Sima, seni merak etmiyor değildim. Açıkçası hergün gazetelere konu olmak zor olsa gerek. Sahi o kadar konu olcak barı nereden buluyorsun merak ediyorum. "dedi. bir an neye uğradığımı şaşırdım. Bu kız ya birşey kullanıyordu yada çok cesurdu. "Ahahaha" bir kahkaha attım. Kız ve Çağrı şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Büyük ihtimalle ya ağlamamı yada ona bağırmamı bekliyordu. Hadi ama ağlamayacağımı daha öğrenmemişmiydi. Birden kaşlarımı çattım.Ve arkama döndüm herkez gideceğimi düşünmüştü. Elime mikrofonu alıp davetlilere döndüm. Islık çalmamla birlikte herkez bana dönmüştü. Ne diyeceğimi bekliyorlardı. Önce Çağrıya dönüp "6 yaşından beri yani 16 yıldır yanımda olup beni koruduğun için teşekkür ederim."dedim. Sonra Çağrının şaşkın bakışlarına karşı gülümseyip göz kırptım oda gülümsedi. Sonra davetlilere dönüp " Çoğunuzun benimki kadar boktan olmasada karmaşık bir hayatı olduğuna eminim en azından küçük birkaç olay olmuştur. Ve sizde ağlayıp üzülmüşsünüzdür. Babam beni terk ettiğinde 6 yaşındaydım. Son defa o zaman ağladım. Ve ailem içinde o zaman üzüldüm. Ve birdaha hiç ağlamadım. Ve sen Çisem..." Çisem merakla bana bakıyordu. Devam ettim "Söylediklerin beni üzmedi. Anlayacağımı falan düşünmedin dimi. Ben eğlenmek için geziyorum, eğlendiğim için ağlayamam değilmi? Ve siz ailem hakkında olanları yüzüme vurunca üzülmüyorum. Çünkü sizden önce yaşadım ben onları. Yani siz yeni bir etki yaratmıyorsunuz. Ben bu olanlara karşı hala başarılıyım ve ayaktayım. Annemin yanındayım Çağrıda benim yanımda iyiki doğdun Çağrı." dedim ve sahneden indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIM
Storie d'amore''İnsan etrafındakilerin değerini bilmeli'' dedi çocuk. Yeni tanıştığı kızın onun için uygun olup olmadığını sorgulamıştı ilk defa. Yıllardır gözünün önündeki aşkı görmemiş başkasında aramıştı aşkı, pişman olmuştu. Çocukluk arkadaşına aldığı kolyeyi...