3.Bölüm-Büyük fırsat.

183 20 1
                                    

Çabucak kalktım ve sersem sersem babama sarılıp ağladım.Annem galiba Babama herşeyi anlatmışdı.

Babam:Kızım ben aşağı iniyorum.Sende in aşağı konuşacaklarım var.Ben Hızlı bir şekilde koşarak babamın arkasından aşağı indim.Ve Mal gibi babamım suratına bakıyordum.Ne zaman başlıyacak diye merak ediyodum.Ve Nihayet babam konuşmaya başladı.

Babam:Bak kızım.1D ni ne kadar çok sevdiğini biliyorum.

Ben:Baba zorlama kendini.Biliyorum bu konser için ayırcak paramız yok diyip hızlıca odama kalktım.Yatağıma yattım ve birden Yastığım üstündeki kağıdı gördüm.Ne ? Yok artık 1D Konser bileti.Ne yapacağımı bilmedim.Elim ayağıma dolaştı.Çabuk aşağı babamın yanına indim.Baba 'bb-bu bileti sen mi bıraktın yy-yatağıma' dedim.Babam hiçbirşey söylemeden bana sarıldı.Sonra babama nasıl aldığını sordum.

Babam:İş yerinde arkadaşım kızına almışdı.Kızıda bileti görüp istememiş.

Ben:Baba kızın kafası varmıymış?

Babam:Anti One Directionmus neymis.Anlamadım birşey

Ben:Yani 1D ni sevmiyomus babacım.Ve evet kızın kafası yokmuş.

Babam; Herneyse o da bileti bana verdi işde.

Ben; Tamam baba çok mutluyum.Diyerek Güle-güle odama çıktım.Meleyi aramam lazımdı.Evet o da bilet almışdı.Artık 1D konserini beklemekten başka çaremiz yoktu:)

Directioner Hikayesi-düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin