Bu sabah yine her şey aynı gibi.annem oğlum hadi saat 7 kalk artık diye bağırıyordu.mutfaktan mis gibi bir koku geliyordu. Annem yine omlet yapmış.kahvaltımı yapıp hemen bisikletime atladım ve okula gittim.okulun kapısı kitliydi.tabi ya bugün kampa gidecektik tamamen unutmuşum bizler için çok eğitici ögretici… bir geziymiş saçmalık.neyse geri eve geldim bizimkilere söyledim ve babam beni kampa bıraktı.en başta herkes çadırlarını kurdu oraya buraya eşya taşıdık tabi sadece erkekler taşıdı.öğlene kadar bunlarla uğraştık. Öğleden sonra rehber hocamız bize mangalda et pişirdi hepimiz etleri yedik ve ormanda gezmeye çıktık. Hava kararmadan geri döndük tabi yine bir sofra bizi bekliyordu tam pişmiş biftekler,sandviçler,kekler,kurabiyeler herkes evde ne varsa getirmiş.neyse yemeği yedik sonra 5 arkadaş ve rehber hocamız odun toplamaya gittik. Hepimiz alabileceğimiz kadar odunu aldık işe bakın kimse kampın nerede olduğunu hatırlamıyor. Herkes farklı bir yeri gösteriyor. Hepimiz bir yönde kararlaştık ve oraya doğru gittik tabi iyice kaybolduk. Bari burada yatalım da sabah olunca kampı tekrar ararız dedik. Ateş yakacağız ama kibrit kampta kaldı. Daha kimse yatmadı birden bir hırlama sesi geldi hepimiz ayağa kalktık sırt sırta verdik. Hırlama kesildi korkudan heryerim titriyordu ne olduğunuda bilmiyorduk birden çalıların arasından bir çift mavi göz gözüktü dolunayda parlıyordu tekrar hırlamaya başladı ve sırt üstü yere düştüm. Etrafıma baktım ne arkadaşlarımdan hiç bir iz yoktu. Ayağa kalktım hırlama sesi tekrar başladı ve kendimi yerde buldum.