Kurt Kraliçe

391 15 1
                                    

arkadaşlar baya oldu yazamadım internet yoktu oyüzden  lütfen bol bol vote atalım birkaç güne diğer bolumu de atcam

Gözlerimi actim hava  karanlikti dogruldum ve bir de ne goreyim etrafimda donup duran 3 tane kurt benden gözlerini ayirmadan etrafimda daire çiziyor ve hirliyorlar.

Ama bu kurtlar normal kurtl değildi normal bir kurdun beş katı büyüklüğünde kahverengi postlu dişleri yaklasik otuz santim,pençeleri upuzun ve bir dakika gözleri kırmizi kan kırmızısı. Kurtlar bir anda durdu birbirlerine dönüp diz çöktüler bir anda diğer kurtların üç katı büyüklüğünde bir kurt aralarından cıktı bu kurt diger lerinden çok farklıydı beyaz bir postu vardı dişleri ve pençeleri daha kısa  ve mavi gözlüydü. Kurt olsam güzel bile gozukebilirdi belki cikma falan teklif ederdim. Neyse kurt bana bakıyordu.

"Sen de kimsin "

"Ben lupa kurtların efendisi "  birden bütün kurtlar uludu ve ayın önündeki bütün bulutlar dolunay tüm güzelligi ile ortaya cikti.

Etrafima bakinca aslında yüzlerce kurt olduğunu gördüm hepsi birbirinin aynisiydi. Klonlanmış gibilydiler. Dolunay ortaya cikinca hepsi horlamaya başladı agizlarindan köpükler cikiyordu.

Lupa hirlamayla karisik "Susun o bizim misafirimiz" diye bagirdi. "Çadırıma geçelim orda konusuruz " dedi Lupa .

Arkasını dönüp ilerlemeye başladı o bir adım  ben beş adim çadira vardık. Ben nefes nefese içeri girdim.

İçerisi çok güzel dösenmisti yerdeki ne olduğunu anlamadığım post hariç harika döşenmişti Lupa'nın çadırı. Aslında cadirda çok bir şey yoktu yani dev bir kurt nelere ihtiyaç duyuyorsa vardı heralde. En uçta araba buyuklugunde delik desik bir minder duruyordu. Ya birisi orayı tüfekle delik deşik etmişti ya da burası onun yatagiydi. Ben cadiri incelerken dalmisim.

Lupa'nın bagirmasiyla sesin geldiği yöne döndüm Lupa minderin üzerine oturmuş beni izliyordu.

"Metehan batiya git oradaki kurt kampini bul onlara beni söyle seni ancak onlar bana getirebilir sen bir kurt adamsın "

 

Etraf karardı ve bulaniklasti kan ter içinde uyandim. Gözlerimi actim ormanin ortasındaydim Heryerim tutulmustu.

Ama asıl soru buraya nasil geldim ve ben kimim.

Alfa KanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin