Merhaba !
Bu aralar hayatım o kadar güzel gidiyor ki anlatamam.
Hoşlandığım kişi ile aramız çok iyi, mesajlaşıyoruz falan keyfim gıcır yani.Şimdi siz diyorsunuz ki bu manyak bu kitaba niye bu kadar takık.
Ben bütün mafya kitaplarına takığım.
Ya niye sağlıklı bir şekilde iletişim kurularak ilerleyen aşklar yerine bunlar var merak konusu.Her iki cinsiyetin de birbirine hakaret ederek , adeta düşman kesilip sonra "ayh ben şuna az aşık olayım. " Diyerek devam eden kitaplar bu kadar çok.
Amına koyayım tek Türkiye sınırları içinde de geçerli değil bu. Bir sürü yabancı yazar var böyle yazan.
Allah'tan akıl ve fikir istiyoruz bunlar için.
Şimdi bunların genel amacı kitap yazmak değil tamamen popüler.
Değilse ben de en adi şerefsizim.Yani bir insan
+Özgün bir içerik
+Psikopat istekleri olmayan
+Kendi halinde takılanŞeyler yazmıyor da gidip nerde eroin, madde bağımlılığı , fuhuş varsa onu yazar mı ya ?
Bir de güzel bir şeymiş gibi savunuyor.Bak kardeşim gelir senin amına koyarım.
Yüzsüz yüzsüz " biz yazıyoh diye kimse eroin kullanmaya baslamiyoh anladın mı ? " Triplerine girmesin sikerim.
Burada belki özenmeyenler olacak ama yaptığın şey kötüyü iyi gibi pazarlamak.
Arkadaşlar sizi yanlış yola sürüklemek isteyen sürü ile insan var. Yanlış yoldan çekmeye çalışan insan sayısı ise maalesef bir elin parmağını gecmez
Yani siz siz olun aklınız başınıza olsun.
Kadın cinayetleri,çocuk cinayetleri,hayvan cinayetleri,intiharlar.
Bunlar normal karşılanıyor şuan.
Bakın ciddiyim.Bir bebeğin tecavüze uğrayıp apartman boşluğuna atılması normal.
Yani sansasyonel bir başlık bu ve inanın hiç normal değil ama kimse yadirgamıyor.Off AMK nereden geldim gene ben buraya.
Neyse akıllı olun canımı sıkmayın benim.
Sağlıcakla kalın sizleri seviyorum.