DadaRac

5 2 0
                                    

DadaRac

Přečtená kniha "Wolf".

Co si myslíš o Wattpadu?

Wattpad jako aplikace taková není špatná, ale jako každá webová stránka v dnešní době má své chyby. Převážně tu opravdu člověk najde zajímavou četbu, ale nachází se tu, jako všude jinde, i mnoho lidí, kteří prostě mají v oblibě ubližovat ostatním a rádi ukazují na svoji dokonalost. Což je škoda...

Co cítíš, když píšeš?

Změnu.... Řekla bych to tak, že když píšu, tak pomáhám sama sobě v těžkých chvílích. Takže na začátku pociťuji smutek, hněv či bolest a ke konci jsem natolik srovnaná se svými pocity a myšlenkami, že dokážu zase v klidu uvažovat... Takže pociťuji změnu

Co myslíš, že je hlavní u psaní?

Promyšlenost... Ať už mluvíme o ději, postavách nebo světě, který si člověk vymyslí, ale taky láska k psaní, protože bez té se jen tak příběh nevytvoří.

Co ráda čteš?

Jsem milovník fantasy žánru :)

Třeba?

Miluji klasiku... Takže Pán prstenů je kniha, se kterou mě většinu času může někdo potkat. Ale neopovrhuji ani novinkami, například Sirotčinec mě též velmi okouzlil :)

A na Wattpadu?

Tam je to různé... Většinou to co mě okouzlí a u čeho doopravdy tajím dech. Momentálně ujíždím na příbězích jako jsou Chlapec, který uměl létat, Curls nebo Falešný manžel... Na wattpadu moc fantasy žánr nevyhledávám, bohužel

Jak bys ses představila? Jako třeba 'hodná, ráda fantazíruju...'

Jsem člověk, u kterého si okolí není nikdy jisté. Nerada lidem okolo sebe ukazuji své pravé já a tak ani někteří nevědí, že jsem dost silný pesimistický člověk co nevěří v šťastné konce.

Četla jsem tvou knihu "Wolf", která mě ukouzlila svým obalem a popisem, jaký byl účel psaní?

Chtěla bych tím příběhem lidem vzkázat, že každé rozhodnutí, které v životě děláme nás prostě ovlivní. Ať už se rozhoduje zda si ráno dáme kávu či čaj, nebo v příkladě Riky zda opustí dosavadní život nebo zjistí, co přesně je zač. Též si hrozně ráda hraju s tím, že všechno nemusí být tak jak si myslíme, že by mělo být... Jinak jsem hrozně ráda, že obal i popis tolik zaujal :)

'Rika' mi připadá jako holka z Anime, je to tak?

Ano.... Celá japonská kultura mě v mnoha stylech dost ovlivnila a když jsem začala psát Wolf, můj celý život tvořilo hlavně anime a manga :)

Dala ti inspirace nějaká Anime/Manga?

Samozřejmě...  Například anime Fairy tail nebo One Piece či menší série jako Ao haru ride nebo Ao no Exorcist...

Četla jsem i tvůj popis profilu, kde jsou verše od spisovatelu, cítíš něco k nim? Nebo se ti jen líbí, co říkají?

Raye Bradburyho mam jako autora ráda... Seznamila jsem se s ním díky povinné četbě a jeho styl vyprávění a přemýšlení se mi velmi líbilo...  Naopak Jean Cocteau mé spíše zaujal jenom jeho citáty,  které jsou velmi pravdivé...  Takže vlastně obojí :)

Řídíš se i nějakými pravidly?

Záleží na tom k čemu se ty pravidla vážou a zdali má smysl se jimi řídit...  Řekla bych že jsem člověk co si pravidla rád upravuje takže se jimi řídím tak na polovinu

Kdyby existoval svět, třeba, kde je 'Rika', byla bys v něm? Popřípadě chtěla bys být ji? 'Rikou'?

Svět, ve kterém Rika žije se mi samozřejmě líbí a nebyla bych proti si vyzkoušet v něm žít, ale pokud bych měla možnost vybrat si jiný ze svých světů, které jsem si vymyslela tak bych brala jiný :) to samé bych odpověděla i na druhou otázku ohledně postavy :)

Má poznámka: S spisovatelkou se mi (první) rozhovor velmi líbil. Její odpovědi mě překvapili a povzbudili.

RozhovoryKde žijí příběhy. Začni objevovat