Přečtená kniha "Časy se mění".
Co si myslím o Wattpadu?
Wattpad je úžasné místo pro lidi kteří rádi čtou, nebo rádi nechávají své fantazii velký prostor a tak se tu rodí moc dobré příběhy. Samozřejmě že jsou tu příběhy, které mají třeba špatnou gramatiku či pravopis, ale to je normální...každý nějak začínal a vše se dá časem zpravit. Ale co musím wattpadu vytknout jsou časté chyby v programu. Například: vymazávání knih ze seznamu, smazání části kapitol i když to je uložené, nebo prostě nefunguje. Ale přes ty chyby se to dá přežít. Za mě je můj názor kladný.
Co cítíš, když píšeš?
Podle toho co píšu. I podle toho jakou mám náladu. V příbězích je moje obliba začít co nejsmutněji a poté hledat ty pozitivní věci. Takže cítím se tak nějak jako hlavní postavy.
Co myslíš, že je hlavní u psaní?
U psaní je dobré mít velkou fantazii. Taky je dobré vědět jak to rozepsat, aby to potom nevypadalo že to psal nějaký stroj. A hlavně je důležité psát gramaticky i pravopisně správně.
Co ráda čteš?
Fantasy a horory
Například?
učedník a Carmilla
Četla jsem tvůj popisek a chtěla bych se zeptat, máš plánu napsat příběh s anime tématikou?
Určtitě...mám jich pár rozepsaných, ale ještě to není dobré na to, abych to vydala
Co zajímavého ti na tom přijde? Na anime?
Příběh...už od malička si vytvářím vlastní příběhy a když jsem narazila na anime tak jsem si sama pro sebe tvořila konec, později jsem s kamarádkou začala hrát rp na takovýhle témata.
A taky styl krezby...ráda kreslím postavy, ale realistické mi moc nejdou.Chtěla bys ses tím zabývat? Vytváření příběhu anime?
Určitě by to byla zábava...a ano chtěla by jsem. Možná se mi to někdy splní
Četla jsem tvůj příběh "Časy se mění" s tématikou , Městečko záhad', co tě k tomu vedlo? K psaní?
Jednou jsem četla nějakou ff na Gravity Falls a ta holka co to psala to nedokončila, protože nevěděla jak pokračovat. Tak jsem jí poradila a ona na mě: "je to zajímavý nápad. Tak to napiš ty a budu první kdo si to přečte" Tak takhle jsem začala psát svou FF na Gravity Falls.
Jaké to je psát jako kluk? Jako z pohledu kluka?
Ze začátku to bylo těžké uvažovat jako kluk. Ale každý autor by měl umět se vžít do jakékoliv postavy. Mě pomohli hodně knihy nebo rp (které hrajem s kamarádkou) a rpg (jako je Hide and Seek story of Dorothy) Nevím jak to popsat...píšu tak jak to cítím já.
A je lepší z pohledu kluka nebo holky? Co je ti pohodlnější? Příjemnější?
Každý má své pro a proti...ale lepší je spíš psát z pohledu holky.