Přečtená kniha "Orphic-Closed".
Co si myslíš o Wattpadu?
Wattpad je úžasná věc. Ne všichni sdílí tento názor, avšak já si za ním stojím. Na Wattpadu mohou stovky, možná tisíce lidí rozvíjet svou fantazii a hlavně své psaní. Mnoho členů Wattpadu si stěžuje na ty "nekvalitní" příběhy, avšak každý musí nějak začít, ne? Proto jsme tady, aby celá tato komunita mohla novým pisálkům pomoci se začátky 0:)Co cítíš, když vytváříš pro spisovatele obaly na knihy nebo-li covery?
Nejistotu a nadšení zároveň. Pročpak nejistota? Jelikož jsem nervózní z každé maličkosti a představa toho, že se spisovateli cover nelíbí je přímo děsivá. Ale nadšení to dosti vyrovnává, jelikož se z každého coveru naučím něco nového. Grafika je pro mne něco jako vesmír. Znám z toho ještě tak málo. A jelikož ráda zkouším nové věci, pomalu poznávám všechny grafické vymoženosti.Co myslíš, že je u vytváření obalu/coverů hlavní?
Nechat se vést citem. Ať jsou požadavky jakékoliv a vám se to prostě nelíbí, nemůže se cover potom líbít i spisovateli. Každý má svůj styl a každý si jej musí vybudovat :)Co ráda čteš?
Záleží jestli se ptáš na povídky tady na Wattpadu nebo na knihy. Ale tak či onak mám nejraději fantasy či sci-fi. Na Wattpadu si občas přečtu i fanfikce, avšak nějaké jiné fikce jdou mimo mne. Jako knihy si ráda přečtu i detektivky, avšak úplně ujíždím na dramatech a poezii. Hlavně Shakespeare je má srdcovka :)Co tě přivedlo k vytváření obalu/coverů?
Vlastně to byly covery od JoyMcGee, které mne naprosto uchvátily a já si prostě řekla: "Chci také dělat něco tak krásného!" A mé mladší já se do toho hned pustilo.V této chvíli jsem za to skutečně vděčná, jeliož jsem poznala spoustu skvělých lidí jenom díky grafice.Je to těžké?
Na to ti nedokážu úplně odpovědět. Rozhodně to není nic jednoduchého a musíš se toho spoustu naučit, aby ses mohla začít nazývat grafikem. Začátky jsou nejhorší, avšak časem, kdy už ti to jde lépe, tě to baví stále více a je jednodušší nad jedním coverem strávit několik hodin, aniž by sis to uvědomila 0:)Kde bereš inspiraci?
Úplně všude. Někdy mne něco napadne jenom tak, avšak většinou mi napomáhají písničky, obrázky, videa a procházky. Někdy se stane, že se mi do hlavy prostě vžene přesná a jasná představa. Avšak většinou uvidím nějaký obrázek a řeknu si: "Z tohoto udělám nový cover!"Jak dlouho se tím zabýváš?
Vlastně to budou tři roky, když počítám i začátky v Gimpu, ve kterém jsem pracovala zruba půl roku a poté jsem přešla na Photoshop.Jaké bylo první předání obalu/coverů spisovateli?
Jelikož mé první předání coveru bylo mé skvělé kamarádce, která mne v tom podporovala, nebylo to tak otřesné. Naštěstí ke mne vždycky byla upřímná, takže než jsem svůj první cover předala "cizímu" člověku, mnohem jsem se zlepšila. Avšak nebudu lhát, byl to hrozný stres. Vlastně pokaždé, když předávám cover, tak jsem nervózní.