Author POV
Pada pagi cuti semester yang indah bagi seorang pelajar universiti sambil ditemani kicauan burung berterbangan di luar yang sibuk mencari sumber makanan (ecewahh)..Tiba-tiba,tidur seorang pelajar universiti itu diganggu dengan...
▪
▪
▪DUNGG DUUNGG DUNGGG DUNGG DUNGG !!!
(ketukan pintu kedengaran)"oi dik pukul berapa kau nak bangun ha!!! cepatla bangun omma marah lah,,tahulah cuti tapi agak2 la" -jaehyun
Author POV
Jaehyun terus membuka pintu bilik adiknya iaitu hwayoung disebabkan dia tak bangun walaupun dah dikejutkan banyak kali....
(eh banyak ke?rasanya dia baru panggil sekali😂)
▪
▪
▪"Tak boleh jadi budak bertuah ni" -jaehyun terus memikirkan cara untuk mengejutkan adik kesayangannya itu.
"oii dik jeno datang dia tengah tengok kau ni" -bisik jaehyun ke telinga hwayoung
Dengan sepantas kilat hwayoung bangun lalu dia membetulkan rambutnya yg serabai macam daun serai itu sambil melihat sekeliling dengan muka terkejut+muka bangun tidur....
(apa salah serai?😕😂maafkan author ye serai)
Jaehyun dah ketawa terbahak2 bila tengok adik dia punya la gelabah 😂😂😂"eii tak lawak duh,,apa masalah kau kacau orang tidooo😭orang penat lah semalam study smpai 3AM tahu tak!!!😭"-hwayoung
"lah yeke😮 tak kesah pun😛ha niii cepatla bangun gi mandi siap2 pastu.... kemas rumah omma suruh😆tiada pembantahan ok 😝" -jaehyun
Author POV
Jaehyun terus keluar dari bilik adiknya sebelum hwayoung buka mulut lagi,,dia tahu kalau adik dia bukak mulut memang banyak la soalan dia nanti.
▪
▪
▪"haih malasnya aku nak kemas2 ni😧kenapa awal sngat kemas rumah aduhaii😭sabar la dearself kau je anak dara dlm rumah ni kalau nak harap abang kau tu huh jangan harap la pinggan dia makan pun kau yg basuh😧😌"
-hwayoung bermonolog sendirian.🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁
*SKIP*
YOU ARE READING
you're my destiny♡
Romance♡Hwayoung -seorang gadis biasa...ye dia normal HAHAHA,,crush on Jeno dalam diam2😏tapi dia tak suka sorang member Jeno ni,,nama dia Jaemin..ha kenapa pulak?dia kerek + suka nak mental tak tentu pasal😐hwayoung pun dah cop jaemin as enemy dia😌🌈 ♡Ja...