PRIMUL INDICIU

28 7 0
                                    

Rai are noroc, deoarece acele filmari cu scena crimei l ar putea ajuta.
Prietenul sau incarca filmarea, unde se vede foarte clar cum acea victima urma sa fie rapita.
Dar din nefericire se pare ca cintinuarea in care vorbeste criminalul era blurata. Prietnul sau se gandeste ca poate criminalul a spart camera.
Oricum Rai s a dat seama ca el e neindemanatic si probabil el a sters o chiar si asa Rai nu la vazut vrodata sa se bata deci probabil nu stie.
Rai s a dat seama ca fiecare crima era abea dupa ce era rapita victima, ceva m ai tarziu.
Rai a luat o patrula si au cautat case, fabrici, pesteri chiar si locuinte unde ar fii putut criminalul sa se duca cu victimele.
La luat si pe amicul, sau Rai a patrulat o zona iar Henri s au altcineva nu a gasit nimic, nu au gasit nimic nici macar ceilalti politisti
A aparut si in ziare
"Tineti va copii in casa, nu iesiti noaptea afara, si fiti atenti la oricine" a aparut si la stiri.
Dupa 1 zi si 10 ore s a m ai anuntat o crima cu acelasi scris pe burta acesta murind din cauza fatului ca i s a taiat piciorul.
Rai nu m ai putea era distrus afland ca nu putea afla cine era infractorul.
Acasa copii si sotia il m ai inveselesc.
Noaptea nu putea dormii gandinduse ce sa faca
Se gandea de ce acele persoane
Unul era pompier, altu era chirurg, iar celalalt era avocat.
Isi pierdea mintile cu astea pana cand s a dat seama ca totul e un pazal, dar nu se potriveau piesele, de ce ei, ce insemna Vanatorul de oase si care va fii viitoarea lui tinta.

OCHI NEGRIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum