SFARSITUL

15 5 2
                                    

Rai era distrus in momentul in care a vazut cadavrul sotiei, a scos un pistol si a vrut imediat sa se sinucida, spre norocul lui Andrew a sarit pe el si i a  luat pistolul. Rai plangea in loc sa se sinucida a luat pistolul si a tras in  sobolani nu i a omorat pe toti, erau  foarte multi dar au murit 3, s a dus cu masina la cump imediat plin de tristete si suferinta a luat un buchet de flori si doua ciocolate sa dus la copii lea dat cele 2 ciocolate dar nu a putut sa le zica vestea asa ca a plecat sa il caute pe Henri deoarece il considera pe el vinovat.
La sunat de 5 ori a fost la el acasa, dar nu era.
Nervos s a dus si a citit in continuare cartea, a cea carte pe care o considera blestemata, chiar daca nu era.
Dupa ce a citit o a aflat ca criminalul din carte a lasat indicii pe care politistul din carte nu lea gasit pe toate.
Sa gandit m ai bine si a continuat sa citeasca, a m ai aflat ca criminalul va face o ultima crima, dar pana sa ajunga in acel moment e sunat de Henri ce spune ca e trist ca nu a gasit fabrica aceea si isi cere scuze, si spera sa aibe mereu incredere in el. Dupa ce continua afla ca criminalul urmeaza sa il omoare pe el si ca pana acum criminalul a fost cel m ai bun prieten al lui.
Se duce la Henri acasa unde aude niste sunete din camera lui.
Intra in ea si vede un telefon cu un mes. il vede si scrie ca Henri a fost rapit si e in fosta fabrica cu combustibil, se duce cu m ai multi politisti si intra ii pacaleste pe politisti ca a vazut criminalul intr o directie gresita, si toti pleaca acolo. El se duce in fabrica si vede un cadavru, crede ca e al lui Henri, se duce la el dar acel cadavru nu era decat un manechin si dupa un moment e impuscat in brat, cade si vede ca Henri la impuscat, Rai il intreaba de ce.
Henri ii explica ca ia furat postul la care a muncit mult.
Si i a zis ca el a facut crimele, s a  prefacut fara aparare, i a omorar sotia si a pus acele microfoane in ochii cadavrelor.
Asa ca s a dus la Rai si i a dat un cutit, Henri a plecar in alta camera Rai a vazut sobolani, multi sobolani. Asa ca cu toate puterile a plecat dupa Henri si i a dat cu cutitul in spate, el cazand.
Rai a plecat afara unde politistii au chemat ambulanta vazand ul
Dar a aparut Henri cu un chibrit pe o dunga de benzina, dupa ce a aruncat o Henri ia aratat copii  legati langa el. Rai a sarit pe el politistii au luat copii si au vrut sa duca dupa el, dar fabrica era sa explodeze asa ca au plecat cu greu.
Inauntru era o lupta intre Henri si Rai.
Dupa cateva cuvinte dure,  fabrica  a facut boom!!!
Dupa 10 ani...
Copii lui au devenit:
-fata politista iar baiatul pompier
-Amdrew i a luat locul lui Rai si i a crescut pe cei mici alaturi de matusa lor Clara si au avut un copil.
Iar in onoarea lui Rai a fost ridicata o statuie

PS" TITLUL ACESTA A FOST INSPIRAT DIN RAUTATEA LUI RAI SI GELOZIA SA, SPER CA VA PLACUT "

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 19, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

OCHI NEGRIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum