ilk ders sinifima alismam hakkinda ki dusuncelerim ile geçiyordu ve sagima donup bakmamla birlikte. zil caldi herkes teker teker sınıftan cikiyordu. henuz kimseyle tanismamistim. sagimda ko cocuk bana donerek gulumsedi , ah Allahim o gamzelerde neydi oyle!
-"selam" dedi gulumseyerek.
-"selam" diyerek gulumsemeye calistim.
-"seninle hos bir karsilasmamiz olmamisti sanirim dedi. bu sozunu basimla onaylamistim gulerek.ve sözüne devam etti.
-"kotu baslangic yapmisiz fakat sira arkadasiyiz iyi bir tanisma olabilir". dedi
-"bencede" dedim. tabikii olabilirdii !!
-"ben aras" dedi kocaman gamzeleriyle.
-"eymen" diyerek samimi bir sekilde gulumsedim.
zil calmisti ve ders baslamak uzereydi. masanin uzerinde ki kitaplardan anladigim kadariyla ders geometriydi, iyi yapabildigim bir dersti. Okulun ilk gunu oldugu icin olsa gerek ders islenmiyordu hoca bizlerle sohbet ediyordu.
Aras onume bir not kagidi koydu ustune birseyler yazmisti. kagitta ; "okul cikisi bir planin var mi ?" yaziyordu. dusunup "hayir , sanirim yok". diye ona gonderdim , "çıkışta birlikteyiz oyleyse" diye cevap verdi fisildayarak. gulumsemekle yetindim. son tenefuse girdigimizde biz kizla tanistim selinmis ismi , uzunca sohbet ettik iyi birisine benziyordu.
-"aras ile onceden tanisiyor muydunuz?" diye sordu
-"hayir , yani pek sayilmaz" dedim.
-"ondan uzak durmani oneririm o pek tekin biri degil hakkinda bir cok soylenti var" dedi.
-"ne gibi?" diye sordum merak etmistim ne tur soylentilerdi.
-"alkolik ve psikopat oldugu soyleniyor hatta katil bile diyenler var" dedi kisik bir ses tonuyla.
-" kocaman bir kahkaha atarak "ah hadi ama sadece soylentidir bunlar , koleje gelen bir katilmi , lutfen diyerek guldum tekrardan.
konusma bitmeden aras geldi yanimiza ve seline uzun uzun bakti sinirli gozlerle , selin urkmus gibiydi ve arasin sirasindan kalkip kendi yerine gecti. sasirmistim aras birisinenzarar vericek birine benzemiyordu inanmamistim , bu sacmaliklari kafamdan attim.
okul cikisi gelmisti Aras ile birlikte ciktik bir yerlerde oturacaktik sanırım. Arasin arabasina atladık yola ciktik. oldukca hizli gidiyordu , hizdan korktugum icin ona
-"Biraz yavaslamayi dusunuyor musun ? olmeye mi calisiyoruz yoksa? diye soru sordum ukala bir tavirla. tavrini anlamis olsa gerek. ukala bir ses ile
-"hayir adusunmuyorum". dedi.
bir yerin onunde durmustuk bara benziyordu.
-"burada mi oturacagiz aras?" dedim
-"evet nesi var" dedi
-"gunduz- barda-alkol normal değil cafede otururuz falan sanmıştım.
-"burasi gayet iyi gunduz oldugu icin sakin olur burası" dedi. Anlasilan burayi iyi biliyordu. selinin anlattigi sacmaliklar aklima geldikce kafamdan dusunceleri kovuyordum. Yorum yazarsaniz sevinirim tesekkur ederiiim :)) hikayeye yavas yavas geliyoruz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPÜLER KIZ
ChickLitYeni cevre , yeni dostluklar , bu kargasaya bir genc kizin gözünden bakmaya hazirmisiniz ?