Evimize gelmistik kocaman bir evde ev denmezdi bildigin bir malimhane gibiydi. 2-3saat icinde eve yerlestik ve cevrede ki restaurantlara bakindik bir tane balik restaurantı bulup oraya girdik. Yemek yerken babam okul konusunu acti ve beni ozel bir koleje kaydettirdigini soyledi. anlamamistim kolej nerden cikmisti. kolejin adi ne baba? diye sordum. Özel Kristal kolejiymis adi. kafamla onayladiktan sonra babam tekrardan bombayi patlattı ve evde yine formalarimin beni bekledigini soyledi , mersk rtmidtim nasil formaydi acaba. bir kac saat ardindan eve vardik ah su istanbul ne kadar yol katettik trafik trafik trafik !!
odama kosarak ciktim dolabimda asiliydi hemen denemek icin ustumu cikardim formalar bir etek, etek denilirse tabi , o kadar kisa ki (!) ustune gomlek ve basit bir hirka. giyindim aynanin karsisinda bakiniyordum. beyaz gomlek , gri ve buz mavisi bir hirka ve gozukmeyecek kadar kisa buz mavisi bir mini etek , aslinda mukemmel bir formaydi ama etekboyu falan aslinda tam bir kolejite benzemistim artik..
Sabah uyandim okulun ilk gunuydu. Formalarimi giyindim saclarimi ise salik biraktim zaten normal hali duz sadece uclari dalgaliydi ve cok guzel duruyordu. altima iste gri supergalarimi giydim. kahvalti edip evden cikacaktim ki annemler arkadan seslendi -kizim bekle sofor alicak dedigi an duraksadim -ne soforu anne soforum yok ki bizim dedim. -artik var dedi. tamam diye kabul ettim.
soforu bekleyip arabaya bindim. okulun onunde indigimde siifimi aramak icin koridorda yurumeye basladim. yeni kiz havasiyla herkesin dikkatini cekmistim hepsi cok havali duruyordu ve inceler vaziyette bana bakıyorlardi. sınıfını buldum 11-Fymis sinifim. bos yer olmasi hayaliyle sinifa daldim ve her sirada biri vardi kapida bekleyip dersin baslamisiyla ogretmenle bielikte girecektim.
ogretmen geldi ve kendimi ona tanitil iceri beraber girdik ogretmen sinifi susturup kendimi tanitmami rica etti.
-ben Eymen balikesirden geldim. insallah iyi anlasiriz dedim mirildanarak.
hoca beni 4.siraya goturdu orada oturmam icin yanima dondugumde kimi goreyim?!
ah bende ki sansa bak ya kahretsin ! otobüs terminalinde arjasindan bagirdigim , bana carpan cocuk oturuyordu. bana dondu ve bakti sanirim tanimisti inceliyordu beni. daha sinra kafasini cevirdi knune dondu. Ah soylemeden geçemeyeceğim bu cocuk acaip tatli !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPÜLER KIZ
ChickLitYeni cevre , yeni dostluklar , bu kargasaya bir genc kizin gözünden bakmaya hazirmisiniz ?