3✨

10 1 0
                                    

Probudila jsem se a šla jsem se najíst  vzala jsem si toasty. Když jsem dojedla šla jsem si vyčistit zuby a učesat udělala jsem si culík a šla se převléct a pak mi někdo napsal. Šla jsem si pro mobil a byl to Honza.
Honza: Ahoj tak platí to dneska?
Me: jj ❤
Honza: ❤
Pak jsem vypla mobil a vzala si notebook a koukala ytb atd..
Když bylo 14:30 šla jsem se najíst dala jsem si  ovocný salát. Dojedla jsem a šla se pomalu připravovat když byli 3 hodiny šla jsem .. Zamkla jsem a šla po schodech dolů a šla na raily.
Když jsem tam došla už tam Honza byl.
,,Ahoj Honzo "objala jsem
,,Ahoj Klárko"
,,Kam půjdeme?"
,,To uz je na tobě"
Nakonec jsme si šli zaskákat. Skákali jsme přes různé spoty..
Asi po dvou hodinách jsme si šli sednout do parku. Povídali jsme si co je novýho atd...
,,Hele nechtěla by jsi u mě přespat do zejtra"
,,T-tak j-jo"
Šli jsme ke mě domů a ja si vzala jen oblečení a nabíječku,mobil,sluchátka a narvala to do baťohu. Pak jsme už šli k Honzovi. Když jsme došli k Honzovi tak jsem si dala baťoh do Honzovo pokoje.
Sedla jsem si na postel a Honza si sedl vedle mě.

,,A co budem dělat?"
,,O nečem bych veděl ale to je na tobě jestli chceš nebo radši ne "
Začala jsem se smát a Honza nevědel asi proč se směju. A pak na mě jen koukal. Usmála jsem se a koukali jsme  na sebe jak na svatý obrázky. A potom se začal pomalu přibližovat a naše rty se spojili a začala jsem rty pohybovat proti jeho. Dal mi ruce na boky a já jsem mu dala ruce okolo krku a přitáhla si ho blíž. Pomalu si  na mě začal lehat. A v tu chvíli jsem se od něj odtrhla.
,,Proč tohle děláme?"
,,Já ani nevim a budem pokračovat nebo ne?" ušklíbl se
,,Jako to je na tobě"
Zase jsme  k sobě přitiskli rty. Honza si sundal tričko a své rty přitiskl zpět na mé začala jsem mu rukou jezdit po jeho vypracovaném těle. Pak mi začal sundavat tričko. A celá jsem zkameněla.Celkem jsem se bála co bude dál ,ale pak už jsme přestali a zase se oblíkli a povídali si o blbostech. A po streamu jsme šli spát.

Ráno
Probudila jsem se vedle Honzy který jěšte spal. Vzala jsem si mobil a zapla data projížděla jsem instagram když se Honza vzbudil tak jsem mobil vypla.
,,Dobré ráno"
,,Dobré"
,,Nejdem se najíst?"
,,Ta můžem"
Zvedli jsme se a šli se najíst udělali jsme si vajíčka. Dojedli jsme uklidili talíře a já jsem se šla učesat a udělala jsem si culík a Honza pak šel se převléct a potom přišel zamnou.
,,Honzo já budu muset zachvíli jít domů"
,,Dobře tak já tě vyprovodim"
,,Ok"
Vzala jsem si svoje věci a šla jsem. Honza zamkl a doprovodil před náš panelák.
,,Tak Ahoj"
,,Ahoj"
Když jsme se rozloučili a objala jsem ho a odešla. Odemkla jsem a zavřela  a opřela se zády o dveře a pokrčila nohy a přemýšlela jsem co je mezi mnou a Honzou. Pochvíli jsem se zvedla a šla si vybalit. Vybalila jsem si a šla si nachvíli lehnout. Probudila jsem se večer a šla jsem se najíst ale nic jsem si nevybrala. Neměla jsem vůbec náladu a šla jsem si dát vanu. A pak si šla lehnout.

Čus!✨
Doufam ze se libi a pardon ze je tak krátka ale já píšu kapitoly ve škole při hodině 😂😂 nebo nekdy doma
Ale sorry za chyby další kapitola bude mnohem delší a zatím Aloha!😂✨❤

My life FreemoveKde žijí příběhy. Začni objevovat