Probudila jsem se v 7:15 a okamžitě jsem vylítla z postele.
,,K*rva já nestíham"
Rychle jsem se oblékla a učesala se a udělala si culík a šla do koupelny a vičistila si zuby. Vzala si nějakou mikynu tašku a bežela na bus.
Ve škole
Sedla jsem si do lavice a připravila si chemii. Probírali jsme periodickou tabulku jak jinak to byla nuda.
,,Nikol pojď napsat na tabuli značku pro vodík"
Zvedla jsem se a napsala nějaký random písmeno s číslem
,,Dobře sedni si"Po škole
Otevřela jsem si skříňku obula si boty a zamkla a šla jsem domů. Vytáhla jsem sluchátka a šla domů.
Když jsem došla domů vyzula jsem si boty a zamířila jsem do pokoje vzala jsem si tepláky a šla ven si zaskákat.
Bežela jsem na nějakou zídku a začala skákat. Skočila jsem sideflip,frontflip a gainer.
Asi po dvou hodinach jsem šla domů cestou jsem potkala dva kluky oba byli vysoký jeden z nich měl tmavý vlasy a hnědý oči. Ten druhý měl hnědý vlasy a taky hnede oči. Jen jsem se na ně koukla a trochu usmála a pokračovala v cestě.
Doma
,,Ahoj Klári v kolik chceš večeři?"
,,Asi až v osm"
,,Dobře"
Šla jsem do pokoje a skočila do postele a zabořila hlavu do polštaře.
Vzala jsem si mobil a projížděla ig a koukala na youtube.
Uběhly asi 3 hodiny a já se šla najíst mamka mi udělala toasty a jak jinak odnesla jsem si to do pokoje sedla si na postel a pustila si film.
Večer
Šla jsem do koupelny a napustila si vanu a zapla si písničky a šla se umýt. Vyčistila jsem si zuby a zamířila jsem do pokoje
ČTEŠ
My life Freemove
Hayran KurguHolka jménem Klára Začne se bavit s Freemove a zmení se jí život...